مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین با شهردار قزوین دیدار کرد
مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان قزوين با شهردار قزوين ديدار کرد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین با شهردار قزوین دیدار کرد

حجت الاسلام تقوي مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين با صباغي شهردار قزوين ديدار و گفتگو کرد.
شناسه خبر : 63536 تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۸:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حجت الاسلام سید رئوف تقوی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در دیدار با شهردار قزوین بیان کرد: ما در استان قزوین 380 کانون فرهنگی هنری داریم که 150 کانون در شهرستان قزوین قرار دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: با توجه به ضرورت و اهمیت فعالیت های فرهنگی و تربیتی، ولی به فعالیت های فرهنگی کم و به فعالیت های تربیتی کمتر توجه می شود چراکه این نوع فعالیت ها خیلی زودبازده نبوده و نمود عینی و سریعی ندارد.

 

وی با اشاره به اجرای طرح مسجد کانون نشاط در کانون های مساجد خاطر نشان کرد: یکی از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزاری کلاس های تابستانی است که این ایام اوج برگزاری کلاس های تابستانی در کانون های مساجد است. 

 

حجت الاسلام تقوی به ضرورت تهیه اطلس فرهنگی قزوین اشاره کرد و یادآور شد: در قزوین اطلس جامع فرهنگی نداریم و ما این آمادگی را داریم که این اطلس فرهنگی را تهیه کنیم و از این طریق اطلاعات جامعی در خصوص مساجد و حسینیه ها داشته باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در ادامه از اقدامات شهردار قزوین در اختصاص بودجه به مساجد و حمایت از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری تقدیر و تشکر کرد.

 

مهدی صباغی شهردار قزوین هم در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه مساجد و ضرورت توجه به آن، بر انجام فعالیت های فرهنگی در مساجد و جذب جوانان و نوجوانان تأکید کرد.