تربیت نیرو به عنوان راهبر گروه های مردمی ضروری است
تربيت نيرو به عنوان راهبر گروه هاي مردمي ضروري است
فرماندار آوج:

تربیت نیرو به عنوان راهبر گروه های مردمی ضروری است

زرگر گفت: تربيت نيرو به عنوان راهبر گروه هاي مردمي ضروري است و کانون هاي مساجد مي تواند در اين حوزه ورود کنند.
شناسه خبر : 63524 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۳۸
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، زرگر فرماندار شهرستان آوج در نشست با حجت الاسلام سید رئوف تقوی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: کار تربیتی باید در گروه‌های مردمی و حلقه‌های میانی مورد توجه قرار گیرد ولی آنچه در این حوزه کمبود داریم نیرویی است که بتواند گروه‌های مردمی را راهبری کند.

 

فرماندار شهرستان آوج افزود: بنابراین تربیت نیرو برای اینکه بتواند راهبر باشد، بسیار اهمیت دارد و لازم است شما در ستاد کانون‌های مساجد در حوزه تربیت مربی برای گروه‌های راهبر به ما کمک کنید زیرا کار تربیتی بسیار مهم است و این مهم در مسجد محقق می شود.

 

در ادامه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم توجه به حلقه‌های میانی است و برخی ارگان‌ها تمایل دارند خود برنامه اجرا کنند و این در حالی است که کانون‌ها می‌توانند باری از دوش ادارات و ارگان ها بردارند.

 

حجت الاسلام سید رئوف تقوی اضافه کرد: برنامه‌های تربیتی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد زیرا بازخورد آن در بازه زمانی کم و به سرعت دیده نمی‌شود و از مسئولان خواهشمندیم برنامه‌های تربیتی را حمایت کرده و در واقع مجموعه‌هایی که این کار را انجام می‌دهند را مورد حمایت قرار دهند.

 

وی یادآور شد: مجموعه‌های مردمی و حلقه‌های میانی باید تقویت شوند و کارهای تربیتی باید مورد توجه قرار گیرد و در این حوزه سرمایه‌گذاری شود.