دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین با شهردار آوج
ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان قزوين با شهردار آوج

دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین با شهردار آوج

حجت الاسلام تقوي مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان در سفر به شهرستان آوج با داداشي شهردار شهر آوج ديدار و گفتگو کرد.
شناسه خبر : 63523 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حجت الاسلام سید رئوف تقوی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سفر به شهرستان آوج و در نشست با شهردار آوج گفت: تلاش ما این است با تعامل با ارگان‌های مختلف، امکانات مختلف نظیر وسایل ورزشی و امکانات تفریحی برای کانون‌ها فراهم کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین ادامه داد: ضمن تشکر از شما بابت فعالیت‌های فرهنگی، مساجدی هستند که ظرفیت دارند و اگر به آنها بها داده شود، می توانند باری از دوش شما در شهرداری بردارند.

 

وی توضیح داد: در قزوین شهرداری برنامه‌هایی نظیر جشن را به مجموعه‌های فرهنگی واگذار کرده و بچه‌های فرهنگی عهده‌دار کار می شوند و در واقع هم مأموریت شهرداری انجام شده و هم کار توسط بچه‌های مسجد انجام می‌شود.

 

حجت الاسلام تقوی اضافه کرد: تقاضا داریم در حد توان بودجه‌های فرهنگی را به سمت این مجموعه‌ها سوق داده و از این مجموعه ها مشارکت گرفته و به کانون‌ها بها داده شود تا شهر ارتقا یابد.

 

وی تأکید کرد: از مهم‌ترین هزینه‌هایی که باید انجام شود برای  فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی است که کمتر به این برنامه‌ها توجه می‌شود.

 

در ادامه موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان آوج هم با تقدیر از عملکرد شهرداری آوج در حوزه فرهنگی اظهار کرد: شهرداری در انجام کارهای فرهنگی پای کار است و اقدامات آنها قابل تقدیر است.

 

داداشی شهردار آوج هم در پایان بیان کرد: شهرداری‌ها پای ثابت برنامه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی هستند، شهرداری آوج درآمد پایینی دارد ولی در حد توان آماده همکاری هستیم.