تفریح و نشاط در کانون فرهنگی هنری ثارالله قزوین
تفريح و نشاط در کانون فرهنگي هنري ثارالله قزوين

تفریح و نشاط در کانون فرهنگی هنری ثارالله قزوین

مدير کانون فرهنگي هنري ثارالله قزوين از برگزاري برنامه هاي شاد و کلاس هاي آموزشي ويژه نونهالان و نوجوانان در ايام تابستان توسط اين کانون خبر داد.
شناسه خبر : 63450 تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، معروفی مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله قزوین در خصوص برگزاری کلاس های تابستانی گفت: یکی از برنامه های تابستانی این کانون، برگزاری کلاس قرآن است که مربی این کلاس آقای متولی است و این کلاس ها روزهای شنبه و سه شنبه در مسجد صاحب الزمان (ع) قزوین دایر می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله قزوین ادامه داد: کلاس خوشنویسی برنامه دیگر کانون در ایام تابستان است که مربی این کلاس آقای اکبری نیا هستند و این کلاس هم در روزهای سه شنبه در مسجد صاحب الزمان (عج) قزوین برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: جلسات زندگی با آیه ها کلاس دیگر کانون ثارالله در راستای غنی سازی اوقات فراغت است که مربی این کلاس آقای اوتارخانی هستند و این کلاس ها هم در روزهای شنبه و دوشنبه در مسجد صاحب الزمان (عج) قزوین دایر است.

 

معروفی تصریح کرد: با توجه به اهمیت ورزش، کلاس فوتسال برنامه دیگر کانون در ایام تابستان است که روزهای یکشنبه و سه شنبه با مربیگری آقای معین سکاکی در حال برگزاری است.

 

وی خاطر نشان کرد: در کنار برگزاری کلاس های مختلف، ایجاد فضای شاد و بانشاط رویکرد دیگر کانون ثارالله قزوین در برگزاری کلاس های تابستانی است که یک برنامه شاد و مفرح هم یکشنبه ها ساعت 17 عصر در پارک ایثار برگزار می شود تا نونهالان در کنار هم فضای شاد و با نشاط، اوقات خوب و لذت بخشی را تجربه کنند.