نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی تاکستان با موضوع مساجد برگزار شد
نخستين جلسه شوراي فرهنگ عمومي تاکستان با موضوع مساجد برگزار شد

نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی تاکستان با موضوع مساجد برگزار شد

نخستين جلسه شوراي فرهنگ عمومي تاکستان با حضور امام جمعه تاکستان، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين و سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين با موضوع نقش دستگاه هاي اجرايي در رسيدگي به امور مساجد برگزار شد.
شناسه خبر : 61363 تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۷:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی تاکستان با حضور آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان، براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین و سایر مسئولان با موضوع نقش دستگاه های اجرایی در رسیدگی به امور مساجد برگزار شد.

 

در این جلسه حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گزارشی از فعالیت های کانون های مساجد شهرستان تاکستان و نقش کانون ها در تقویت جایگاه مسجد ارائه داد.

 

همچنین در این جلسه مسئولان سایر ادارات دخیل در حوزه رسیدگی به امور مساجد هم به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه مساجد پرداختند.

 

گفتنی است سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و معاونین در ادامه سفر به شهرستان تاکستان، با فرماندار این شهرستان دیدار کرده و در این نشست در خصوص حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از طرح های فرهنگی و قرانی بحث و تبادل نظر شد.