اجرای طرح «نذر مشاوره» توسط کانون فرهنگی هنری میثاق بوئین زهرا
اجراي طرح «نذر مشاوره» توسط کانون فرهنگي هنري ميثاق بوئين زهرا
مدیر کانون فرهنگی هنری میثاق خوزنین بوئین زهرا:

اجرای طرح «نذر مشاوره» توسط کانون فرهنگی هنری میثاق بوئین زهرا

علي اکبري گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، طرح «نذر مشاوره» توسط کانون فرهنگي هنري ميثاق خوزنين بوئين زهرا اجرا مي شود.
شناسه خبر : 61022 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، روح الله علی اکبری، مدیر کانون فرهنگی هنری میثاق خوزنین بوئین زهرا در خصوص برنامه های ماه مبارک رمضان این کانون گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته طرح «نذر مشاوره» در طول ایام ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری میثاق خوزنین بوئین زهرا ادامه داد: این مشاوره در حوزه های تحصیلی، کنکور، روش های مطالعه، برنامه ریزی، هدایت تحصیلی، انتخاب رشته، فرزندپروری، خانواده، اختلالات یادگیری و اختلالات رفتاری با حضور آقای رضا محمدی از مشاوران این حوزه ارائه می شود.

 

وی عنوان کرد: علاقه مندان می توانند برای هماهنگی به شماره ۰۹۱۲۷۸۸۵۲۲۹درپیام رسان های ایتا، روبیکا، سروش و تلگرام با ذکر موضوع پیام دهند.

 

علی اکبری اضافه کرد: درصورت نیاز به درمان تخصصی، افراد به مرکزروانشناختی استان قزوین ارجاع داده می شوند.

 

وی در ادامه در خصوص برگزاری جلسات آشنایی با آداب، اخلاق وسنن اسلامی ، با محوریت کتاب شریف «حلیة المتقین» اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف استفاده هرچه بهتر و بیشتر از این ماه پر برکت، جلسات آشنایی با آداب، اخلاق و سنن اسلامی، با محوریت کتاب شریف «حلیة المتقین» توسط کانون فرهنگی هنری میثاق خوزنین با سخنرانی و تدریس شیخ حسن جهانبخشی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری میثاق خوزنین بوئین زهرا تصریح کرد: محورهای اصلی این کتاب شامل آداب و اصول بهداشتی و نظافت شخصی، آداب خوردن و آشامیدن، آداب جامه و لباس پوشیدن، آداب معاشرت و تربیت فرزندان، آداب استحمام و خوابیدن و بیدار شدن و آداب سفر، کسب و کار وتفریح می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در این نشست ها به نقد و بررسی موضاعات القائات شیطانی، طلسم، رمالی، دعا نویسی، جن گیری، بخت گشایی وغیره هم پرداخته می شود.

 

علی اکبری یادآور شد: این جلسات به صورت کلاسی و درساعت 14 و 30 دقیقه بعدازظهر درروزهای شنبه و چهارشنبه در کانون فرهنگی هنری میثاق واقع در زیر زمین مسجد جامع برگزار می شود که حضور برای عموم آزاد است.