محفل جزء خوانی قرآن کریم در مساجد قزوین برگزار می شود
محفل جزء خواني قرآن کريم در مساجد قزوين برگزار مي شود

محفل جزء خوانی قرآن کریم در مساجد قزوین برگزار می شود

به مناسبت فرارسيدن ماه مبارک رمضان و به همت کانون هاي مساجد استان قزوين، محفل جزء خواني قرآن کريم در مساجد استان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 60990 تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، محفل جزء خوانی قرآن کریم در نقاط مختلف استان در مساجد برگزار می شود.


محفل جزخوانی قرآن کریم همراه با برگزاری برنامه های ویژه نوجوانان و اهدای جوایز در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 17 و 30 دقیقه در مسجد جوادالائمه قزوین واقع در خیابان راه آهن برگزار می شود که تفسیر و تبیین 30 فراز از آیات منتخب قرآن کریم توسط مبلغین و روحانیون جنوب شهر قزوین از دیگر برنامه های این محفل قرآنی است.


جلسه جزخوانی قرآن کریم همراه با ترجمه و سفره افطاری ساده در مسجد صاحب الزمان شهرک مهدیه قزوین از اول تا 30 ماه مبارک رمضان و یک ساعت قبل از اذان مغرب و عشاء برگزار می شود.

 

محفل جزءخوانی قرآن کریم با تلاوت مرتلین نونهال، نوجوان و جوان استان قزوین در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 17 در مسجد خاتم الانبیا (ص) واقع در خیابان تهران قدیم برگزار خواهد شد.


همچنین سلسله جلسات تدبر در نهج البلاغه با حضور اساتید برجسته شهر قزوین ویژه برادران و خواهران ساعت 22 در شب های ماه مبارک رمضان در مسجد خاتم الانبیا «ص» برگزار می شود.


مراسم سخنرانی و جزءخوانی قرآن کریم در مسجد فاطمه زهرا (س) قزوین واقع در خیابان عبید زاکانی هم با سخنرانی حجت الاسلام میر رحیمی، در ماه مبارک رمضان هر روز بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می شود.