بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان
بازديد مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين از ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين به همراه تعدادي از معاونين اين اداره کل به مناسبت 18 اسفند سالروز تأسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، از ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان قزوين بازديد کرد.
شناسه خبر : 60919 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به همراه تعدادی از معاونین این اداره کل به مناسبت 18 اسفند سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، از ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین بازدید کرد و ضمن تبریک سالروز تأسیس کانون های مساجد با حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد و کارکنان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این بازدید بیان کرد: همکاران با تجربه ای در ستاد هماهنگی کانون های مساجد قزوین فعالیت دارند که این ظرفیت بسیار خوبی است و ان شاالله این راهی که چندین سال است در سطح کشور و استان آغاز شده با شایستگی ادامه یابد و منشا اثر در حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی شود.

 

حسین براتی افزود: بچه های مساجد بدون توقع و پرکار هستند و بدون ادعا و از سر اخلاص و ارادت و شناخت نسبت به کار و مسجد منشا اثر هستند و ان شاالله شاهد اتفاقات خوبی در این مجموعه باشیم.

 

وی با اشاره به رویکرد اداره فرهنگ و ارشاد  در حمایت مالی از مجموعه ستاد یادآور شد: اگر گشایشی به لحاظ مالی پیش آید، مساعدت خواهیم داشت تا چرخ این مجموعه بچرخد.