ثبت نام 850 عضو جدید در طرح باشگاه بچه های مسجد
ثبت نام 850 عضو جديد در طرح باشگاه بچه هاي مسجد
سرپرست ستاد کانون های مساجد استان قزوین:

ثبت نام 850 عضو جدید در طرح باشگاه بچه های مسجد

حجت الاسلام تقوي گفت: در قالب طرح باشگاه بچه هاي مسجد(ياوران مسجد) و در ايام الله دهه مبارک فجر، 850 عضو جديد در سامانه بچه هاي مسجد ثبت شد.
شناسه خبر : 60316 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۴۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حجت الاسلام «سید رئوف تقوی» در خصوص اجرای طرح باشگاه بچه های مسجد گفت: اجرای این طرح از هفتم بهمن ماه با هدف ایجاد و توسعه شبکه مدیران، ارکان، کانون های معین و فعالان مسجدی با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و کمک به تشکیل حلقه های میانی در سطح مساجد آغاز شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: مهمترین هدف در این طرح حمایت از تمامی بچه های مسجد بواسطه ثبت اعضا، تکمیل کادر و ارکان کانون ها در سامانه بچه های مسجد است.

وی اعلام کرد: با مشارکت کانون های مساجد استان قزوین، در ایام دهه مبارک فجرثبت نام 850 عضو جدید در سامانه بچه های مسجد در استان انجام شده است.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به اهدای جوایز به شرکت کنندگان در این طرح خاطرنشان کرد: علاوه بر قرعه کشی های کشوری در این طرح، به صورت هفتگی به یک کانون در سطح استان که بیشترین ثبت عضو را داشته باشد، مبلغ 10 میلیون ریال اهدا می شود و همچنین در بین کسانی که ثبت اعضا را در سامانه بچه های مسجد داشته اند هم قرعه کشی هفتگی انجام شده و به قید قرعه به یک نفر که بیش از 30 نفر از اعضا را در سامانه ثبت نام کرده، مبلغ 10 میلیون ریال اهدا می شود.

وی یادآور شد: اجرای این طرح تا 11 اسفند ماه ادامه دارد و ان شاالله با همکاری و همراهی مجموعه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین شاهد افزایش کیفی و کمی کانون ها و همچنین اعضای کانون های مساجد استان قزوین باشیم.