نشست توجیهی طرح باشگاه بچه های مسجد در قزوین برگزار شد
نشست توجيهي طرح باشگاه بچه هاي مسجد در قزوين برگزار شد

نشست توجیهی طرح باشگاه بچه های مسجد در قزوین برگزار شد

نشست توجيهي طرح باشگاه بچه هاي مسجد(ياوران مسجد) با کانون هاي راهبر و معين استان قزوين در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار شد.
شناسه خبر : 59858 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، نشست توجیهی طرح باشگاه بچه های مسجد(یاوران مسجد) با کانون های راهبر و معین شهرستان های استان قزوین با حضور حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در این نشست بیان کرد: در ایام ماه رجب قرار داریم و بر اساس روایات، هیچ ماهی به عظمت و فضیلت ماه رجب نمی رسد و ان شاالله توفیق یابیم از این ماه بهره کافی را ببریم.

 

حجت الاسلام سید رئوف تقوی با اشاره به طرح باشگاه بچه های مسجد افزود: طرح باشگاه بچه های مسجد (یاوران مسجد) از هفتم بهمن ماه آغاز شده و تا 11 اسفند ماه ادامه دارد و ان شاالله کانون ها در این خصوص مشارکت داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: ما خیلی جاها می توانستیم باشیم که موجب می شد شرایط ما به لحاظ مادی متفاوت شود ولی اینکه زمان خود را صرف مسجد و بچه های مسجد می کنیم یعنی ارزرش بالای تری را در این راه دیده ایم و کانونی ها به واقع در راه رضای خدا کار می کنند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین تأکید کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشاتی که در سال 98 داشتند بحث حلقه های میانی را مطرح کرده و مخاطب رهبری هم در فرمایشات شان جوان متعهد انقلابی بود و منظور از جوان کسی است که حرکت می کند و متعهد هم کسی است که مسئولیت پذیر بوده و می پذیرد که باری را بردارد.

 

وی اضافه کرد: اولویت ما باید بچه های مسجد باشد و برای آنها باید اقدام کرده و هر کاری انجام دهیم بنابراین اگر هدف ما خدمت به بچه های مسجد باشد که امتیازی بگیرند، این کار ارزش دارد و باید با این نگاه در طرح بچه های مسجد وارد شویم و بدانیم هر کاری می کنیم باید در نزد خداوند متعال پاسخگو باشیم.

 

گفتنی است در این جلسه کارشناس حوزه ساماندهی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین توضیحاتی را در خصوص طرح باشگاه بچه های مسجد(یاوران مسجد)، وظایف کانون های راهبر و معین، نحوه ثبت اعضا در سامانه و چگونگی امتیازات در این طرح ارائه داد و رابطان کانون های مساجد استان قزوین هم سوالات و نظرات خود را مطرح کردند.