کانون های مساجد به عنوان حلقه های میانی باید تقویت شوند
کانون هاي مساجد به عنوان حلقه هاي مياني بايد تقويت شوند
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین:

کانون های مساجد به عنوان حلقه های میانی باید تقویت شوند

اللهياري با تقدير از فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري ثارالله قزوين گفت: حلقه هاي مياني بايد تقويت شوند و ما وظيفه خود مي دانيم در کنار شما باشيم و برنامه هاي فرهنگي گسترش يابد.
شناسه خبر : 59695 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، قاسم اللهیاری در بازدید از کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد صاحب الزمان (عج) قزوین بیان کرد: فعالیت های این کانون قابل تقدیر است و وقتی این پویایی دیده می شود باعث خوشحالی است و این زیباست که این فعالیت ها وجود داشته باشد و ما هم برای افزایش کیفیت برنامه ها کمک کنیم.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: شما در کانون، بدون چشم داشت کار می کنید و در واقع کار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری را انجام می دهید که ان شاالله برای مساعدت مبلغی تقدیم می شود.

 

وی افزود: حلقه های میانی باید تقویت شوند و ما وظیفه خود می دانیم در کنار شما باشیم و برنامه های فرهنگی گسترش یابد.

 

در ادامه سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اظهار کرد: پیشنهاد ماست با محوریت امام جماعت این مسجد با امامان جماعت دیگر جلسه ای داشته و به شکل منجسم برنامه داشته باشیم.

 

برجی اضافه کرد: شروع برنامه مشترک می تواند برگزاری مراسم نیمه شعبان باشد که جشن خیابانی نیمه شعبان را داشته باشیم.

 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین هم در این جلسه گفت: کانون ثارالله از کانون هایی است که الگوی موفق محسوب می شود و همراهی هیئت امنا و امام جماعت را در این مسجد شاهد هستیم و این نمونه و الگوی خوب باید تکثیر شود.

 

مهدی معروفی مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد صاحب الزمان (عج) قزوین هم با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی و تربیتی این کانون اظهار کرد: برپایی هیئت هفتگی در مسجد و منازل نوجوانان، کلاس اخلاق و احکام، کلاس مهارت های زندگی، برگزاری روضه خانگی، جشن تکلیف دختران، برپایی افطاری، برگزاری حلقه های صالحین، برگزاری اردو و غیره از جمله برنامه های این کانون است.