برگزاری مراسم معنوی اعتکاف به همت کانون فرهنگی هنری میثاق خوزنین
برگزاري مراسم معنوي اعتکاف به همت کانون فرهنگي هنري ميثاق خوزنين

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف به همت کانون فرهنگی هنری میثاق خوزنین

مدير کانون فرهنگي هنري ميثاق خوزنين بوئين زهرا گفت: مراسم معنوي اعتکاف رجبيه به همت کانون فرهنگي هنري ميثاق در مسجد جامع خوزنين برگزار مي شود.
شناسه خبر : 58547 تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، روح الله علی اکبری مدیر کانون فرهنگی هنری میثاق خوزنین از توابع شهرستان بوئین زهرا گفت: همزمان با سراسر کشور مراسم معنوی اعتکاف رجبیه از تاریخ پنجم تا هفتم بهمن ماه به همت کانون فرهنگی هنری میثاق در مسجد جامع خوزنین برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری میثاق خوزنین ادامه داد: این مراسم محفلی صمیمانه و معنوی با حضور جوانان و نوجوانان است که همراه با قرائت ادعیه، قرآن، سخنرانی، جلسه پرسش و پاسخ، پخش فیلم، مسابقه و اهدای جوایز برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: این مراسم هر سال توسط کانون فرهنگی هنری میثاق برگزار می شود که هر سال حدود ۹۰ نفر خواهر و ۷۰ نفر برادر شرکت دارند که امسال هم پیش بینی می کنیم این تعداد شرکت کننده را داشته باشیم.

 

علی اکبری یادآور شد: برادران با دارا بودن حداقل 15 سال و خواهران حداقل 10 سال سن می توانند در این مراسم شرکت کنند که علاقمندان برای ثبت نام در این مراسم معنوی تا چهارم بهمن ماه سال جاری فرصت دارند به آقای نبی الله غلامی و خانم جهانبخشی در مسجد جامع خوزنین و خانم محمدی در لوازم التحریر ولیعصر مراجعه کنند.