شورای شهر قزوین در کنار کانون های فرهنگی هنری مساجد است
شوراي شهر قزوين در کنار کانون هاي فرهنگي هنري مساجد است
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین:

شورای شهر قزوین در کنار کانون های فرهنگی هنری مساجد است

اللهياري گفت: نگاه ما اين است که در کنار شما باشيم، در مساجد محور اصلي اين است که مردم پاي کار آيند و مشارکت مردم ادامه داشته باشد و ما هم سعي مي کنيم با مردم در کنار شما باشيم.
شناسه خبر : 53646 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، اللهیاری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین در بازدید از کانون فرهنگی هنری توحید مسجد فاطمیه زهرا (س) قزوین بیان کرد: مسجد فاطمه زهرا (س) شهر قزوین از مساجد قدیمی قزوین است که خروجی آن  شهدا بوده اند و در واقع افتخار این مسجد است که شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است.

 

قاسم اللهیاری فعالیت های کانون فرهنگی هنری توحید را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: نگاه ما این است که در کنار شما باشیم، در مساجد محور اصلی این است که مردم پای کار آیند و مشارکت مردم ادامه داشته باشد و ما هم سعی می کنیم با مردم در کنار شما باشیم.

 

ولی چگینی عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین با تقدیر از فعالیت های کانون توحید اظهار کرد: جای تشکر دارد که در تربیت نسل آینده قدمی برمی دارید و امیدواریم در انجام کارها موفق بوده و شورای شهر را کنار خود بدانید، شورای اسلامی شهر تمام قد در کنار شما ایستاده است و آماده حمایت از شماست. 

 

صفاری مدیر کانون فرهنگی هنری توحید قزوین هم در این بازدید گزارشی از فعالیت های این کانون نظیر برنامه خانه شهید و ارائه مهارت های مختلف در قالب بازی به کودکان و نوجوانان ارائه داد.