بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از کانون ولایت
بازديد اعضاي کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر قزوين از کانون ولايت

بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از کانون ولایت

تعدادي از اعضاي کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر قزوين از کانون فرهنگي هنري ولايت قزوين بازديد کردند.
شناسه خبر : 53645 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، تعدادی از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین به همراه سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از کانون فرهنگی هنری ولایت مسجد ولایت قزوین بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت های این کانون قرار گرفتند.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین در این بازدید بیان کرد: اقدامات این مجموعه قابل تقدیر و تشکر است و این کانون در سطح کشور هم جزو برترین ها در بین کانون ها انتخاب شد و ان شاالله بتوانیم سهم کوچکی را در اتفاقات خوب این کانون داشته باشیم.

 

قاسم اللهیاری افزود: طرح راهی به سوی آسمان این کانون از طرح های خوب این مجموعه است که خانواده ها با اطمینان کامل می توانند از برنامه های این مجموعه استفاده کنند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین هم اظهار کرد: یکی از مهمترین کارهایی که در این مجموعه در حال انجام است، نیروسازی برای آینده انقلاب است تا اهداف عالیه انقلاب بیش از پیش محقق شود.

 

مهری سادات تقوی افزود: ما در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین هم از این برنامه ها حمایت کرده و پیشنهاد می کنیم برنامه های مشترکی را با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری داشته باشید و این را بدانید که ما در شورای شهر در کنار شما هستیم.

 

ولی چگینی عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم با تقدیر از اقدامات و برنامه های کانون ولایت عنوان کرد: از اینکه در تربیت نسل آینده کار کرده و صادقانه به فرهنگ کشور و فرهنگ نسل آینده کمک می کنید تشکر کرده و ان شاالله این اتفاقات زیبا را بیش از پیش در سطح شهر شاهد باشیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت قزوین در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این کانون اظهار کرد: این کانون برای گروه های مختلف و عموم مردم برنامه دارد و هدف ما این است از برنامه های عمومی، مخاطبین را به لایه های عمیق تر بکشانیم.  

 

حمید خورشیدی افزود: یکی از فعالیت های ما، ویژه برنامه های شهری است که این برنامه ها شامل برنامه های ماه محرم، احیای نیمه شعبان، جلسات معرفتی، غدیر، فاطمیه و  مراسم شب قدر و برنامه های محله ای شامل ویژه برنامه های ایام ولادت و شهادت ائمه اطهار (ع) است. 

 

وی با اشاره به اجرای طرح تربیتی راهی به سوی آسمان خاطر نشان کرد: این برنامه از سال 90 آغاز شده و جزو اصلی ترین برنامه ها ماست و مأموریت اصلی در این طرح، ایجاد  بستری  برای تربیت نیرو است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت قزوین یادآور شد: طرح تربیتی راهی به سوی آسمان، طرحی 6 ساله مسجدمحور، مربی محور و کنش محور طراحی شده که به منظور اجرای آن تفاهم نامه ای را با آموزش و پرورش منعقد کردیم و در مدارس حضور یافته و آزمون آشنایی و رغبت سنجی انجام دادیم به طوری که در سال جاری از بین 2 هزار نفر 100 نفر را جذب کردیم.