نمایشگاه فاطمیه به همت کانون فرهنگی هنری راه آسمان شهرک مدرس بوئین زهرا برگزار می شود
نمايشگاه فاطميه به همت کانون فرهنگي هنري راه آسمان شهرک مدرس بوئين زهرا برگزار مي شود

نمایشگاه فاطمیه به همت کانون فرهنگی هنری راه آسمان شهرک مدرس بوئین زهرا برگزار می شود

همزمان با ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و به همت کانون فرهنگي هنري راه آسمان شهرک مدرس بوئين زهرا، نمايشگاه فاطميه در شهرک مدرس برگزار مي شود.
شناسه خبر : 53597 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، نفری مدیر کانون فرهنگی هنری راه آسمان شهرک مدرس بوئین زهرا در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: کانون فرهنگی راه آسمان شهرک مدرس همچون سالیان گذشته امسال هم با نظر لطف خداوند و حضرت زهرا سلام الله علیها اقدام به برگزاری نمایشگاه فاطمیه کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری راه آسمان شهرک مدرس بوئین زهرا ادامه داد: این نمایشگاه با رویکرد احیای امر فاطمیه و آشنایی اقشار مختلف به خصوص کودکان، نوجوانان و جوانان، با وقایعی که در سال های منتهی به شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اتفاق افتاده، برگزار شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه بتوانیم گامی هرچند  کوچک در مسیر ترویج سیره اهل بیت(ع) و معرفی سبک زندگی فاطمی برداریم.

 

نفری خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از امروز شنبه 18 آذر ماه آغاز و تا 26 آذر ماه در هیئت قمر بنی هاشم(زینبیه) واقع در شهرک مدرس از توابع بخش شال شهرستان بوئین زهرا آماده بازدید است که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته بازدید از ساعت 10 تا 17 مختص بانوان بوده و از ساعت 18 تا 21 هم عموم مردم می توانند از نمایشگاه فاطمیه بازدید کنند.