بانوان مرتبط با مسجد فضای مذهبی قوی و غنی تری را در خانواده ایجاد می کنند
بانوان مرتبط با مسجد فضاي مذهبي قوي و غني تري را در خانواده ايجاد مي کنند
مدیر کانون فرهنگی هنری ریحانه الرسول قزوین:

بانوان مرتبط با مسجد فضای مذهبی قوی و غنی تری را در خانواده ایجاد می کنند

شهاب زاده گفت: مادران و همسراني که با مسجد در ارتباط هستند، فضاي مذهبي قوي تر و غني تري را در خانواده ايجاد مي‌کنند و به همين نسبت خانواده موفق تري دارند.
شناسه خبر : 53184 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۳
به گزارش روابط عمومی  ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، شهاب زاده با اشاره به ضرورت حضور منسجم بانوان در مساجد گفت: امروزه با گسترش جوامع واهمیت توسعه روابط اجتماعی، مشاهده می شود که زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه علاوه بروظایف خود در خانواده نظیر نقش همسری، تربیت و سلامت روحی، روانی و جسمی فرزند، در جامعه نیز نقش مهم و تأثیرگذاری دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ریحانه الرسول مسجد محمد رسول الله قزوین ادامه داد: خانواده، نخستین جامعه است ومی توان این جامعه کوچک را رکن بنیادین اجتماع بشری شمرد، بنابراین امروز نقش بنیادین زنان بیش از هر زمان دیگری  نمایان می شود.

 

وی عنوان کرد: مادران و همسرانی که با مسجد در ارتباط هستند، فضای مذهبی قوی تر و غنی تری را در خانواده ایجاد می‌کنند و به همین نسبت خانواده موفق تری دارند.

 

شهاب زاده خاطرنشان کرد: نقش یک زن به مثابه ریشه خانواده است وایستایی خانواده به دست پدر است، میوه این خانواده محصولی است که درفرزندان آشکار می شود، حال اگر خانواده و والدین به ویژه مادر خانواده به مسجد رفت و آمد داشته باشد، ثمرات خانواده بر طبق همین حضور تربیت می شوند.