لازمه جذب جوانان و نوجوانان به مسجد ارتباط سازنده با آنهاست
لازمه جذب جوانان و نوجوانان به مسجد ارتباط سازنده با آنهاست
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین:

لازمه جذب جوانان و نوجوانان به مسجد ارتباط سازنده با آنهاست

حجت الاسلام تقوي گفت: براي جذب نوجوانان و جوانان به مساجد بايد ارتباط سازنده با اين قشر برقرار کرد تا بتوان فرهنگ اصيل اسلامي و انقلابي را در اين قشر بيش از پيش نهادينه کرد.
شناسه خبر : 52899 تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۲
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در نشست  رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین که با حضورآفتابی قائم مقام  معاونت ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد، با اشاره به اهمیت نقش رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: رابطین کانون های مساجد نقش مهمی در فعال کردن کانون های زیرمجموعه خود را دارند از این رو باید به صورت جدی در این حوزه ایفای نقش کنند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین افزود: دراین جلسه به بررسی مشکلات و دریافت پیشنهادات کانون ها در خصوص مباحث ساماندهی و سامانه بچه های مسجد پرداخته می شود و انتظار می رود مدیران با  پیگیری و ارتباط با مجموعه های خود در پویایی کانون ها نقش به سزایی داشته باشند .

 

وی عنوان کرد: برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد باید ارتباط سازنده با این قشر برقرار کرد تا بتوان فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی را در این قشر بیش از پیش نهادینه کرد.

 

گفتنی است در این نشست رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

 

در ادامه حجت الاسلام تقوی در بازدید آفتابی قائم مقام معاونت ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های  فرهنگی هنری مساجد کشور از کانون های شهدای چوبیندر، قدر، جوادالائمه و ریحانه الرسول اظهار کرد: کانون های مساجد دارای ظرفیت های بالقوه زیادی هستند که با برنامه ریزی و تلاش می توان این ظرفیت ها را بالفعل کرد.

 

وی افزود: مهمترین هدف و چشم انداز کانون های مساجد، کادر سازی نیروی مومن و انقلابی است .

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در پایان از برنامه های کانون ها که متناسب با نیاز امروز و در جهت جذب جوانان و نوجوانان به مسجد است، تقدیر و تشکر کرد.