برگزاری رویداد دانش آموزی کودکان غزه در هنرستان فرزانه قزوین
برگزاري رويداد دانش آموزي کودکان غزه در هنرستان فرزانه قزوين

برگزاری رویداد دانش آموزی کودکان غزه در هنرستان فرزانه قزوین

رويداد دانش آموزي تصويرسازي کودکان غزه با عنوان «پنجره» با همکاري ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان قزوين، اداره کل آموزش و پرورش استان و پاتوق هنر قزوين در هنرستان فرزانه قزوين برگزار شد.
شناسه خبر : 52801 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، رويداد دانش آموزی تصويرسازی کودکان غزه با عنوان «پنجره» با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین، اداره کل آموزش و پرورش استان و پاتوق هنر قزوین برگزار شد.

 

در این برنامه که با حضور اساتید حوره هنر محمدحسین صلواتیان و مهدی رضاییان و با شرکت حدود 20 نفر از دانش آموزان در هنرستان فرزانه قزوین برگزار شد و دانش آموزان مظلومیت کودکان غزه، جنایت صهیونیست ها در نسل کشی در غزه، صبر مردم فلسطین و افکار عمومی جهان نسبت به جنایات صهیونیست ها را به تصویر کشیدند.

 

مدیر هنرستان فرزانه قزوین در حاشیه این برنامه بیان کرد: این برنامه در واقع موقعیتی برای آشنایی هرچه بیشتر با جنایات صهیونیست ها و کودکان غزه است و حدود 20 نفر از دانش آموزان رشته معماری در این برنامه شرکت داشتند.

 

شهلا شمس دوست یادآور شد: دانش آموزان ما نسبت به جنگ، شناختی ندارند و با این برنامه می توانند احساس خود را نسبت به جنگ و جنایات صهیونیست ها به تصویر کشند و به نوعی با کودکان غزه ابراز همدردی کنند.