بازدید سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین از رویداد تصویرسازی کودکان غزه
بازديد سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان قزوين از رويداد تصويرسازي کودکان غزه

بازدید سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین از رویداد تصویرسازی کودکان غزه

سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين از رويداد دانش آموزي تصوير سازي کودکان غزه با عنوان «پنجره» که در هنرستان الزهرا قزوين برگزار شد، بازديد کرد.
شناسه خبر : 52783 تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين از رویداد دانش آموزی تصویرسازی و کاریکاتور کودکان غزه با عنوان «پنجره» که با حضور اساتید حوزه هنر، محمدحسین صلواتیان و مهدی رضاییان در هنرستان الزهرا قزوین برگزار شد، بازدید کرد.

 

در این رویداد که با هدف اعلام حمایت از کودکان غزه برگزار شد، حدود 15 نفر از دانش آموزان شرکت داشتند که مظلومیت کودکان غزه و جنایت صهیونیست ها در نسل کشی در غزه به تصویر کشیده شد.

 

این برنامه از ساعت 14 تا 17 هم در هنرستان فرزانه برگزار که در نهایت به نفرات برتر در این رویداد، جوایزی اهدا می شود و همچنین آثار برگزیده در مجلات مختلف چاپ شده و آثار برگزیده به نفع کودکان غزه به فروش خواهد رسید.

 

گفتنی است رویداد دانش آموزی تصویرسازی کودکان غزه با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان، اداره کل آموزش و پرورش استان، کانون فرهنگی هنری بشری و پاتوق هنر قزوین برگزار شد.