رویداد دانش آموزی تصویری سازی کودکان غزه برگزار می شود
رويداد دانش آموزي تصويري سازي کودکان غزه برگزار مي شود
مدیر کانون فرهنگی هنری بشری قزوین:

رویداد دانش آموزی تصویری سازی کودکان غزه برگزار می شود

پروين نيا گفت: به منظور حمايت از کودکان مظلوم غزه، رويداد دانش آموزي تصويرسازي کودکان غزه با عنوان «پنجره» در قزوين برگزار مي شود.
شناسه خبر : 52751 تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۸

فریده پروین نیا در گفت وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: رویداد دانش آموزی تصویر سازی و کاریکاتور کودکان غزه با عنوان «پنجره» با حضور و اجرای زنده تصویرگری اساتید حوزه هنر، آقایان محمدحسین صلواتیان و مهدی رضاییان در هنرستان فرزانه و هنرستان الزهرا قزوین برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بشری مسجد حاج سید کاظم قزوین ادامه داد: در این کارگاه 10 تا 15 نفر از دانش آموزان در خدمت اساتید دانشگاه، کار تصویرسازی در حوزه مظلومیت کودکان غزه و کشیدن کاریکاتورهایی در خصوص صهیونیست ها و حمایت آمریکا از نسل کشی در غزه را انجام می دهند.

 

وی عنوان کرد: به سه نفر از آثار برتر در این کارگاه، جوایزی اهدا می شود و همچنین آثار برگزیده در مجلات مختلف چاپ شده و همچنین این آثار در سایت های مطرح هم به نمایش گذاشته می شود.

 

پروین نیا اعلام کرد: البته برنامه نهایی ما این است که آثار برگزیده در روز غزه و به نفع کودکان غزه به فروش رسیده و مبلغ به دست آمده برای کمک به مردم مظلوم غزه اهدا شود.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد تصویرسازی اظهار کرد: مهمترین هدف از اجرای این برنامه حمایت از کودکان غزه است و اینکه بیان کنیم در کنار آنها هستیم و در واقع با تولید آثار هنری توسط نوجوانان، مظلومیت کودکان غزه و نسل کشی که در این منطقه رخ داده است به تصویر کشیده شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بشری مسجد حاج سید کاظم قزوین یادآور شد: رویداد دانش آموزی تصویرسازی پنجره برای کودکان غزه سه شنبه 16 آبان ماه با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان، اداره کل آموزش و پرورش استان، کانون فرهنگی هنری بشری و پاتوق هنر قزوین برگزار خواهد شد.