کانون های مساجد در تربیت نیروی انسانی بدون ادعا خدمت می کند
کانون هاي مساجد در تربيت نيروي انساني بدون ادعا خدمت مي کند
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

کانون های مساجد در تربیت نیروی انسانی بدون ادعا خدمت می کند

براتي گفت: يکي از جاهايي که در تربيت نيروي انساني بدون ادعا خدمت مي کند، کانون هاي مساجد است.
شناسه خبر : 52349 تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حسین براتی در مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد که در سالن اجتماعات مسجد جامع قزوین برگزار شد، با اشاره به مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی بیان کرد: امروز اشراف اطلاعاتی را در گروه غزه شاهد هستیم و دلاورمردان غزه، ابهت پوشالی را شکستند و تا عمق ۲۵ کیلومتری اسرائيل رفته و عملیات کردند.  

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به نقش کانون ها در مقابله با جنگ نرم افزود: امروز افسران جنگ نرم، در حوزه مسجد و کانون ها فعال هستند که آتش به اختیار عمل می کنند و باید در حوزه این اهتمام داشته باشند.     

 

وی اعلام کرد: یکی از جاهایی که در تربیت نیروی انسانی بدون ادعا خدمت می کند، کانون های مساجد است و بنده زمانی مدیرکانون بوده و همواره با حوزه مسجد در ارتباط بودم امروز هم خود را سرباز مسجد می دانم.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در ادامه با تقدیر از خدمات باغبانها مدیر ستاد کانون های مساجد استان قزوین اعلام کرد: زحمات ارزشمند و شایسته ای که آقای باغبانها داشتند، جای تقدیر دارد و یکی از پرورش یافتگان مسجد، در این حوزه حضور خواهند یافت و ان شاالله همچنان حوزه مسجد و کانونی را فعال و بانشاط نگاه داشته و رو به رشد حرکت کنند.

 

وی یادآور شد: کانون و مسجد برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اماکن و جایگاه های مهم و اثرگذار است و امروز توفیق برای مجموعه ما حاصل شده تا با برنامه ریزی شایسته در حوزه مسجد، بهتر از گذشته به همت شما بزرگواران انجام وظیفه کنیم.

 

در ادامه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اظهار کرد: از همه کسانی که در این جمع حضور دارند درخواست می کنیم کمک به خدمت به خانه خدا و بچه ها مسجد داشته باشند.

 

حجت الاسلام سید رئوف تقوی افزود: این خدمت مقدسی که بدون چشم داشت بوده، بهترین ذخیره برای قبر و قیامت است و ان شاالله توفیق خدمت در این عرصه را داشته باشیم.

 

مدیر سابق ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین هم در این مراسم گفت: ما تمام توان را برای هویت دهی کانون ها گذاشتیم و سعی کردیم هویت مجدد به کانون ها دهیم و با بیش از ۱۸۰ مدیر کانون جلسه داشتیم.

 

محمدحسین باغبانها خاطر نشان کرد: جوان سازی کانون ها از دیگر رویکردهای ما بود و در طرح احیای کانون های مساجد، سعی کردیم ۴۰ کانون در سطح استان را احیا و بازآفرینی کنیم و ان شاالله بیش از گذشته شاهد رشد و شکوفایی کانون ها خواهیم بود.

 

گفتنی است در ادامه این مراسم از مستند اوقات فراغت کانون های مساجد استان قزوین رونمایی شد.