حرکت ستاد کانون های مساجد به سمت خدمت محوری است
حرکت ستاد کانون هاي مساجد به سمت خدمت محوري است
رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور:

حرکت ستاد کانون های مساجد به سمت خدمت محوری است

حجت الاسلام والمسلمين خداداده گفت: کار ستاد خيلي دولتي و حکومتي نيست و مي خواهيم گردهم، کاري تشکيلاتي داشته و اين مهم با کمک مديران کانون ها، اعضا و ائمه جماعات اتفاق مي افتد؛ بناي ما در ستاد بر اين است ستاد را تبديل به ستاد خدمت گرا کنيم و از گزارش محور بودن به سمت خدمت محور بودن حرکت کنيم.
شناسه خبر : 52347 تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد که امروز (سه شنبه ۲۵ مهر) در سالن اجتماعات مسجد جامع قزوین برگزار شد، بیان کرد: این روزها هم برای ما روزهای بانشاطی است و خبرهای پیروزی به مومنان ابلاغ شده است و از طرفی هم لحظات سختی است و این اشک و لبخندها درچهره ها و قلوب ما به واسطه اتفاقاتی است که در غزه رخ می دهد و متاسفانه شاهد هستیم رژیم صیهونیستی ناجوانمردانه در شکست مفتضحانه، کودکان بی پناه را مورد حمله قرارمی دهد.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: ان شاالله این فتح الفتوح و پیروزی بزرگ، مقدمه ای برای شکست استکبار جهانی و آمریکا جنایتکار و همه جرثومه های فساد است.

 

وی در ادامه با اشاره به نقش انسان سازی مساجد عنوان کرد: مساجد کارخانه های انسان سازی هستند، کارخانه ای که انسان، مجاهد و مدیر تربیت می کند و این ۲ برادر عزیز در ستاد کانون های مساجد استان قزوین، زحمات زیادی در طول عمر خود در عرصه علمی و مجاهدت فرهنگی با مقتصات مسجد داشتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین خداداده با تقدیر از خدمات باغبانها مدیر سابق ستاد کانون های مساجد استان قزوین افزود: آقای باغبانها جزو نیروهای خوش فکر و دارای برنامه بودند و جناب تقوی که امروز معرفی می شوند هم ان شاءالله بتوانند تحولی را در عرصه کار تربیتی به موازات فعالیت های تحول گرایانه انجام دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: کار ستاد، کار مسجدی است باید کاری تشکیلاتی رقم بزنیم و این مهم با کمک مدیران کانون ها، اعضا و ائمه جماعات اتفاق می افتد؛ بنای ما در ستاد کانون های مساجد بر این است ستاد را تبدیل به ستاد خدمت گرا کنیم و از گزارش محور بودن به خدمت محور بودن حرکت کنیم.

 

ريیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: امروز تلاش کنیم با اقدامات دستگاه های فرهنگی و حاکمیتی بتوانیم ذیل سایه دستگاه امامت که در راس آن نماینده ولی فقیه است، ستاد را به عنوان ستادی که خدمت ارائه می دهد، داشته باشیم.

 

وی یادآور شد: برای این منظور برنامه ریزی های اولیه انجام شده تا بتوانیم مساجدی را داشته باشیم که نوجوانان و جوانان آنجا را محل رشد و تلاش و مجاهدت می دانند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم حجت الاسلام سید رئوف تقوی به عنوان مدیر جدید ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین معرفی و از خدمات محمدحسین باغبانها مدیر سالق ستاد کانون های مساجد استان تقدیر شد.