ارائه خدمات اسکان به زائران و پذیرایی از کودکان در موکب شهدای حسینی در کربلا
ارائه خدمات اسکان به زائران و پذيرايي از کودکان در موکب شهداي حسيني در کربلا
خادم موکب شهدای حسینی کانون فرهنگی هنری فخرالائمه قزوین:

ارائه خدمات اسکان به زائران و پذیرایی از کودکان در موکب شهدای حسینی در کربلا

رامندي از ارائه خدمات مختلف نظير اسکان به زائران حسيني در موکب شهداي حسيني در کربلا خبر داد و گفت: ايجاد مهدکودک براي کودکان خردسال از ديگر اقداماتي است که در اين موکب صورت گرفته تا خانواده ها آسوده تر بتوانند استراحت داشته باشند.
شناسه خبر : 51026 تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۴۷

محمدحسین رامندی در گفت وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با اشاره به برپایی موکب شهدای حسینی در شهر کربلا گفت: یکی از فعالیت های موکب شهدای حسینی در بحث اسکان و ارائه خدمات به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است که این مهم در شهر کربلا و در جوار خیمه گاه و تل زینبیه انجام می شود.

 

خادم موکب شهدای حسینی کانون فرهنگی هنری فخرالائمه مسجد حسینی قزوین ادامه داد: خدمت رسانی به زائران در موکب شهدای حسینی از هفتم شهریور ماه آغاز شده و تا 16 شهریور ماه ادامه دارد و در واقع به مدت 2 هفته در حوزه اسکان زائران، ارائه خدمات در این موکب صورت می گیرد.

 

وی عنوان کرد: فعالیت هایی نظیر شستن لباس، کفاشی و تعمیر کفش های زائران از دیگر اقداماتی است که در این موکب انجام می شود و همچنین امسال در حوزه فرهنگی هم اقداماتی داشتیم به طوری که پوسترهایی آماده شد و به صورت نمایشگاهی در موکب نصب شد.

 

رامندی اعلام کرد: ایجاد مهدکودک برای کودکان خردسال از دیگر اقداماتی است که در این موکب صورت گرفته تا خانواده ها آسوده تر بتوانند استراحت داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: امسال برای چهار یا پنجمین سال متوالی است که موکب شهدای حسینی توفیق خدمت رسانی به زائران را دارد و مهمترین ویژگی خدمت این موکب این است از تمامی مجموعه های جنوب شهر قزوین نظیر مسجد طفلان مسلم، مسجد حسینی، کانون های فرهنگی هنری، مسجد جوادالائمه و خانه فرهنگ رز استفاده شده است که از امتیازات این موکب محسوب می شود.

 

خادم موکب شهدای حسینی کانون فرهنگی هنری فخرالائمه قزوین یادآور شد: یکی از اقدامات موکب شهدای حسینی، اعزام کاروان شهدای حسینی به کربلای معلی است که امسال دومین سالی است که این امر صورت گرفته و این موکب در سال جاری 132 نفر را به عتبات عالیات اعزام کرده است.