خدمت رسانی موکب رهروان زینب (س) در کربلا به زائران حسینی
خدمت رساني موکب رهروان زينب (س) در کربلا به زائران حسيني
مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح مسجد توحیه اقبالیه:

خدمت رسانی موکب رهروان زینب (س) در کربلا به زائران حسینی

عسکري گفت: موکب رهروان زينب (س) کانون مصباح مسجد توحيد اقباليه از پنجم تا 15 شهريور آماده ارائه خدمت به زائران حسيني است.
شناسه خبر : 50891 تاریخ انتشار : ۵ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۳
امید عسکری مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح مسجد توحیه اقبالیه در گفت وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: موکب رهروان زینب (س) کانون مصباح مسجد توحید اقبالیه، هر ساله در ایام اربعین حسینی برپا شده و در بخش های مختلف به زائران خدمات ارائه می دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح مسجد توحیه اقبالیه ادامه داد: این موکب در سال جاری هم از پنجم تا 15 شهریور ماه در شارع بوبیات شهر کربلا استقرار می یابد و در حوزه اطعام، اسکان، مراسم های مذهبی و عزاداری و برنامه های فرهنگی نظیر اجرای گروه سرود و پرده خوانی با موضوع واقعه کربلا به زائران اربعین خدمات رسانی دارد.

 

وی عنوان کرد: در سال گذشته گروه سرود و دکلمه خوانی این موکب 80 برنامه را در کربلا اجرا کرد و امسال خدمات این موکب در بخش های مختلف نسبت به سال های گذشته بهتر شده است.

 

عسکری خاطر نشان کرد: در سال جاری سعی کردیم کمبودها را اصلاح کنیم به طوری که نسبت به سال های گذشته ارتقا کیفیت و افزایش برنامه ها را در ارائه خدمات و برنامه های فرهنگی داریم.

 

وی تأکید کرد: تعداد 60 نفر در موکب ما فعال هستند که سعی شده از ظرفیت همه جوانان شهر استفاده کنیم و 90 درصد تیم فرهنگی ما از اعضای کانون هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح مسجد توحیه اقبالیه یادآور شد: بانوان هم در موکب ما فعالیت دارند و در بحث اسکان، اطعام و برنامه های فرهنگی فعالیت می کنند و ان شاالله با کمک های مردمی این موکب هرچه بهتر نسبت به گذشته خدمت رسانی به زائران حسینی را خواهد داشت.