مسجد پایگاه فرهنگی برای پرورش همه جانبه کودکان و نوجوانان است
مسجد پايگاه فرهنگي براي پرورش همه جانبه کودکان و نوجوانان است
داور مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان در قزوین:

مسجد پایگاه فرهنگی برای پرورش همه جانبه کودکان و نوجوانان است

اصفهاني گفت: اگر مساجد به عنوان پايگاه هاي فرهنگي تقويت شوند، مي تواند جاي خوب، مناسب و مطمئن براي پرروش همه جانبه کودکان و نوجوانان باشد.
شناسه خبر : 50841 تاریخ انتشار : ۲ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۵

حمیده اصفهانی، داور مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان استان قزوین در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین بیان کرد: مسابقات قرآن کریم در واقع بهانه ای برای انس هرچه بیشتر با این کتاب آسمانی است چراکه وقتی بحث مسابقه در میان باشد، افراد بیشتر زمان گذاشته تا قرآن را دوره کنند، به ویژه حافظان قرآن کریم بیشتر وقت برای این مهم می گذارنند که هم آماد گی یابند و هم با قرآن مأنوس شوند.

 

داور مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در استان قزوین با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآنی ویژه فعالان مسجدی ادامه داد: اگر مساجد به عنوان پایگاه های فرهنگی تقویت شوند، می تواند جای خوب، مناسب و مطمئن برای پرروش همه جانبه کودکان و نوجوانان باشد و مسجد در حوزه انس با قرآن کریم هم می تواند بسیار اثرگذار باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: نسل امروز در معرض تهدیدهای بسیاری از طریق فضای مجازی هستند و مسجد می تواند با جذب و تربیت این نسل، آنها راآنه   از فضای ناسالم دور نگهدارد و بچه های ما از این آسیب ها مصون بمانند.