سومین رویداد آموزشی- رقابتی اخبار جعلی برگزار شد
سومين رويداد آموزشي- رقابتي اخبار جعلي برگزار شد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین:

سومین رویداد آموزشی- رقابتی اخبار جعلی برگزار شد

باغبانها گفت: سومين رويداد آموزشي- رقابتي اخبار جعلي ويژه پسران فعال در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در مقطع متوسطه اول و دوم (نهم، دهم و يازدهم) برگزار شد.
شناسه خبر : 50713 تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، محمدحسین باغبانها مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین در خصوص برگزاری رویداد پازل بیان کرد: سومین رویداد آموزشی- رقابتی اخبار جعلی با عنوان «پازل» ویژه پسران فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد در مقطع متوسطه اول و دوم (نهم، دهم و یازدهم) در مسجدالنبی قزوین برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین ادامه داد: در این برنامه که با حضور اساتید و کارشناسان حوزه رسانه برگزار شد؛ مدرسین این دوره، خبرسازی و جعل خبر را با روشی خلاقانه و نوین و همراه با تفریح و سرگرمی را برای شرکت کنندگان تبیین کردند.

 

وی عنوان کرد: با توجه به نحوه برگزاری این برنامه، این رویداد می تواند پازل را به عنوان یک فرایند فرهنگ سازی در عرصه رسانه استان مطرح کند.

 

باغبانها یادآور شد: در این رویداد هشت گروه در قالب تیم های چهار نفره به رقابت پرداختند و در پایان این رویداد هم از کانون نصر مسجد جامع عتیق و گروه تربیتی نسیم معرفت با اهدای لوح و جایزه نقدی تقدیر شد.