حفظ انقلاب نیازمند فرزندان صالح است
حفظ انقلاب نيازمند فرزندان صالح است
مشاور امور خانواده:

حفظ انقلاب نیازمند فرزندان صالح است

آقازاده گفت: مقام معظم رهبري در فرمايشات شان بر بحث فرزندآوري و افزايش جمعيت تأکيد داشتند و بايد به اين مهم توجه کنيم تا ايران و ايراني بماند و بدانيم که حفظ انقلاب فرزند صالح مي خواهد.
شناسه خبر : 50499 تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۲۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، نرگس آقازاده مشاور امور خانواده در نشست طرح جمعیتی« یکی کمه دوتا کافی نیست» که در مسجد جامع روستای خوزنین برگزار شد، بیان کرد: ایران تنها کشوری است که انقلابی شیعی دارد و نعمت های بزرگی نظیر امنیت در این کشور داریم که همه باید قدردان این نعمت ها باشیم و وظایفی هم همه ما بر عهده داریم.

 

مشاور امور خانواده ادامه داد: بعد از انقلاب، شاهد جنگ تحمیلی بودیم که بسیاری از خانواده ها، فرزندان شان را راهی جبهه های حق علیه باطل کردند و در این بین روستاییان نقش بسزایی داشتند.

 

وی با اشاره به ضرورت فرزندآوری و افزایش جمعیت عنوان کرد: ما نمی توانیم بگوییم یک فرزند بیشتر نمی خواهیم زیرا تنها برای خود زندگی نمی کنیم.

 

وی اعلام کرد: انسان بهترین و والاترین مخلوق خداوند سبحان است و ما باید جوانان را به فرزندآوری تشویق کرده و آنها را حمایت کنیم و بدانیم کشور ما دستاوردهای بسیاری داشته که باید این دستاوردها را حفظ کنیم و حفظ این دستاوردها و تمدن سازی نیازمند نیروی جوان است.

 

مشاور امور خانواده خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات شان بر بحث فرزندآوری و افزایش جمعیت تأکید داشتند و باید به این مهم توجه کنیم تا ایران و ایرانی بماند و بدانیم که حفظ انقلاب فرزند صالح می خواهد.

 

وی یادآور شد: کم شدن جمعیت موجب شادی دشمن است، بنابراین باید به وظیفه خود در این حوزه عمل کنیم و فرزندآوری را با زبانی خوب و زیبا تبلیغ کنیم.

 

در این برنامه شرکت کنندگان اهانت به قرآن کریم و مقدسات را توسط دین ستیزان در سوئد و دانمارک محکوم کردند.

 

گفتنی است نشست طرح جمعیتی «یکی کمه دوتا کافی نیست» در مسجد جامع روستای خوزنین بوئین زهرا توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، تشکل شهید ستاری و کانون فرهنگی هنری میثاق برگزار و از مادران دارای بیش از 3 فرزند تقدیر شد.