۵ هزار و ۶۰۰ کانون برنامه های تابستانی خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کرده اند
۵ هزار و ۶۰۰ کانون برنامه هاي تابستاني خود را در سامانه بچه هاي مسجد ثبت کرده اند
دبیر کارگروه ملی برنامه های تابستانی کانون های مساجد کشور:

۵ هزار و ۶۰۰ کانون برنامه های تابستانی خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کرده اند

کاظمي گفت: کانون هاي مساجد يکي از مجموعه هاي فعال در حوزه اوقات فراغت است که ۵ هزار و ۶۰۰ کانون برنامه هاي تابستاني خود را در سامانه بچه هاي مسجد ثبت کرده اند.
شناسه خبر : 50494 تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۲۸
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، هادی کاظمی دبير کارگروه ملي برنامه هاي تابستاني کانون هاي مساجد کشور در نشست با مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین بیان کرد: کانون های مساجد یکی از مجموعه های فعال در حوزه اوقات فراغت است که ۵ هزار و ۶۰۰ کانون برنامه های تابستانی خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کرده اند.

 

دبير کارگروه ملي برنامه هاي تابستاني کانون هاي مساجد کشور با اشاره به ثبت برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد در سامانه نورینو آموزش و پرورش عنوان کرد: ۳ هزار و ۷۰۰ کانون ثبت اولیه در این سامانه انجام داده اند که در این بین ۲ هزار کانون ثبت کلاس های تابستانی داشته اند.

 

وی افزود: این اقدام در سامانه آموزش و پرورش در واقع به منظور ایجاد زیرساخت پیوند بین مسجد و مدرسه است که حدود ۹۰۰ کانون از این طریق ثبت نام از دانش آموزان منطقه شان را برای برنامه های تابستانی داشتند.

 

کاظمی خاطر نشان کرد: اقدامات مختلفی در حوزه تربیت مربی و توانمندسازی، تولید محتوای کاربردی کودکان و نوجوانان و همچنین بخش های تئاتر، سرود و ... در حال انجام است که ان شاالله نتایج آن را در آینده نزدیک مشاهده خواهید کرد.

 

گفتنی است در ابتدای این نشست محمدحسین باغبانها مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین هم توضیحاتی در خصوص فعالیت های کانون های مساجد سطح استان و مسائل و مشکلات آنها بیان کرد.