مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین از 2 کانون روستایی در تاکستان بازدید کرد
مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان قزوين از 2 کانون روستايي در تاکستان بازديد کرد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین از 2 کانون روستایی در تاکستان بازدید کرد

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين از 2 کانون روستايي در شهرستان تاکستان بازديد کرد و از نزديک در جريان روند فعاليت هاي اين کانون ها قرار گرفت.
شناسه خبر : 50355 تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، محمدحسین باغبانها مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از کانون فرهنگی هنری هدایت روستای پناه آباد و کانون فرهنگی هنری شهدای برزلجین روستای برزلجین در شهرستان تاکستان بازدید کرد.

 

در بازدید باغبانها از کانون فرهنگی هنری هدایت مسجد جامع روستای پناه آباد، حجت الاسلام مهدی قهرمانی مدیر این کانون توضیحاتی را در خصوص فعالیت های این کانون در طول سال به ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ارائه داد.

 

در ادامه این بازدید از حجت الاسلام محمدعلی قهرمانی امام جماعت مسجد جامع روستای پناه آباد، حجت الاسلام مهدی قهرمانی مدیر کانون و تعدادی از اعضای فعال کانون فرهنگی هنری هدایت با اهدای لوح تقدیر و هدیه معنوی، قدردانی شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در ادامه سفر به شهرستان تاکستان از کانون شهدای برزلجین مسجد صاحب الزمان (عج) روستای برزلجین این شهرستان بازدید کرد و ضمن تقدیر از فعالیت های این کانون در بخش های مختلف به ویژه جذب نوجوانان به مسجد، از حجت الاسلام قهرمانی امام جماعت، جواد قلی بگلو مدیر کانون و هفت نفر از اعضای فعال این کانون با اهدای لوح و هدیه معنوی تقدیر کرد.