برگزاری طرح جمعیتی «یکی کمه، دو تا کافی نیست» در قزوین
برگزاري طرح جمعيتي «يکي کمه، دو تا کافي نيست» در قزوين
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین خبر داد:

برگزاری طرح جمعیتی «یکی کمه، دو تا کافی نیست» در قزوین

باغبانها گفت: به منظور فرهنگ سازي در حوزه فرزندآوري، طرح جمعيتي «يکي کمه دو تا کافي نيست» توسط ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان قزوين برگزار مي شود.
شناسه خبر : 50076 تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۹

محمدحسین باغبانها مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در گفت وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: مقام معظم رهبری در سال های اخیر بارها بر مسئله افزایش جمعیت تأکید کرده اند و با توجه به اهمیت این موضوع، طرح جمعیتی «یکی کمه دو تا کافی نیست» توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، تشکل شهید ستاری و کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر های کوچک و روستاهای بزرگ برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: نخستین برنامه از این طرح با حضور اساتید و مشاوران جمعیت، ویژه بانوان سه شنبه 10 مرداد ساعت 10 صبح در مسجد امیرالمومنین (ع) شهر اقبالیه برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: همچنین دومین برنامه این طرح در همان روز ساعت 16 در مسجد روستای شید اصفهان و با همکاری کانون فرهنگی هنری حبل المتین برگزار خواهد شد.

 

باغبانها خاطر نشان کرد: این برنامه با رویکرد افزایش نرخ رشد جمعیت و فرزندآوری برگزار می شود که بانوان شرکت کننده در این طرح می توانند از مشاوره تخصصی خانواده و جمعیت استفاده کرده و سوالات خود را با اساتید و کارشناسان این حوزه درمیان گذارند.