کانون های فرهنگی هنری با اجرای برنامه های خاص حضور نوجوانان را در مساجد استمرار بخشند
کانون هاي فرهنگي هنري با اجراي برنامه هاي خاص حضور نوجوانان را در مساجد استمرار بخشند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین:

کانون های فرهنگی هنری با اجرای برنامه های خاص حضور نوجوانان را در مساجد استمرار بخشند

باغبانها با اشاره به ضرورت اجراي برنامه هاي خاص و متنوع در کانون هاي مساجد گفت: ان شاالله با برنامه هاي خوبي که در مساجد اجرا مي شود سعي شود تا حضور نوجوانان ماندگار شده و استمرار داشته باشد.
شناسه خبر : 49896 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۹
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، محمدحسین باغبانها مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در بازدید از کانون سیدالشهدا مسجد صاحب الزمان روستای ولازگرد تاکستان و نشست با اعضای فعال این کانون اظهار کرد: ما در سطح استان قزوین 380 کانون فرهنگی هنری داریم که در این بین کانون سیدالشهدا از کانون هایی است که حضور نوجوانان و وحدت بین آنها کم نظیر بوده و حضور ما هم برای عرض خدا قوت به فعالان این کانون است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: خوشبختانه هماهنگی بین کانون، هیئت امنا، دهیار و امام جماعت بسیار خوب است و نوجوانان باید این فرصت را قدر دانسته و ان شاالله با برنامه های خوبی که در این مسجد اجرا می شود، سعی شود تا حضور نوجوانان در مسجد ماندگار شده و استمرار داشته باشد.

در ادامه امام جماعت مسجد صاحب الزمان روستای ولازگرد اظهار کرد: در این ایام کلاس های تابستانی در این مسجد در حال برگزاری است که خوشبختانه استقبال خوب نوجوانان را از این برنامه ها شاهد هستیم.

حجت الاسلام سید رضا حسینی یادآور شد: یکی از برنامه های ما برگزاری کلاس های روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن کریم است که البته مختص ایام تابستان نیست و ان شاالله بنا داریم در طول سال این برنامه را داشته باشیم.

گفتنی است در این نشست از 12 نفر از اعضای فعال کانون سیدالشهدا، مدیر کانون و امام جماعت مسجد تقدیر شد.