مدیر ستاد کانون های مساجد استان قزوین با مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار کرد
مدير ستاد کانون هاي مساجد استان قزوين با مديرکل آموزش و پرورش استان ديدار کرد

مدیر ستاد کانون های مساجد استان قزوین با مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار کرد

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين با مديرکل آموزش و پرورش استان قزوين براي افزايش تعاملات و همکاري ها در حوزه برنامه هاي اوقات فراغت ديدار و گفتگو کرد.
شناسه خبر : 49877 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، محمدحسین باغبانها مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با نقی سیاهکلی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین برای افزایش تعاملات و همکاری ها در حوزه برنامه های اوقات فراغت و به منظور تقویت ارتباط مسجد و مدرسه دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این دیدار بیان کرد: ارتباط و تعامل بین مجموعه کانون های مساجد و آموزش و پرورش باید یک ارتباط دوسویه باشد تا بتوان از ظرفیت های موجود در هر 2 بخش به خوبی استفاده کرد.

نقی سیاهکالی مرادی افزود: ارتباط بین کانون های مساجد و مدارس باید در طول سال وجود داشته باشد که برای این منظور می توانیم هماهنگی هایی را با مدیران مدارس داشته تا با حضور شما، کانون های مساجد و فعالیت های آن به دانش آموزان معرفی شود و ارتباط این قشر با مساجد افزایش یابد.

وی عنوان کرد: همچنین در بحث نیروی انسانی هم می تواند این تعامل بین آموزش و پرورش و کانون های مساجد وجود داشته باشد تا بتوانیم در این بخش هم از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: ان شاالله بتوانیم تعاملات خوبی را با مجموعه کانون های مساجد داشته باشیم و در قالب یک تفاهم نامه، این همکاری ها را افزایش دهیم.