نماینده ولی فقیه در استان قزوین از کانون فرهنگی هنری توحید بازدید کرد
نماينده ولي فقيه در استان قزوين از کانون فرهنگي هنري توحيد بازديد کرد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین از کانون فرهنگی هنری توحید بازدید کرد

آيت الله عابديني، به همراه حجت الاسلام رحيمي و باغبانها از کانون فرهنگي هنري توحيد قزوين بازديد کرد.
شناسه خبر : 49804 تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین به همراه حجت الاسلام امیر رحیمی سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد استان و محمدحسین باغبانها مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از کانون فرهنگی هنری توحید مسجد فاطمه زهرا (س) قزوین بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت های این کانون قرار گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این بازدید بیان کرد: مسجد فاطمه زهرا (س) زمانی پایگاه اعزام رزمندگان سرافزار اسلام به جبهه های جنگ بود؛ خوشبختانه امروز شاهد هستیم که جغرافیای مقاومت اسلامی در حال گسترده تر شدن است و هرچه این جغرافیا گسترش یابد عرصه بر صهیونیست ها تنگ تر خواهد شد.

 

آیت الله عابدینی با اشاره به نقش مساجد در ترویج حماسه حسینی خاطر نشان کرد: اقیانوس حماسه امام حسین (ع) از چشمه های مساجد و اجتماعات ایمانی ایجاد می شود و ان شاالله بکوشیم در این حوزه نقش آفرینی کنیم.

 

وی در پایان با تأکید بر محوریت نقش امام جماعت در مسجد یادآور شد: همه مجموعه های فعال در مسجد نظیر امور مساجد، کانون های فرهنگی هنری، هیئت ها، فعالان و مبلغان و همه کسانی که به هر شکلی در مسجد فعالیت دارند، باید بدانند که امام جماعت محور همه فعالیت ها است و ان شاالله این مهم مورد توجه قرار گیرد.