بازدید مدیر ستاد کانون های مساجد استان قزوین از 3 کانون فرهنگی هنری در تاکستان
بازديد مدير ستاد کانون هاي مساجد استان قزوين از 3 کانون فرهنگي هنري در تاکستان

بازدید مدیر ستاد کانون های مساجد استان قزوین از 3 کانون فرهنگی هنری در تاکستان

باغبانها مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين از فعاليت هاي 3 کانون فرهنگي هنري در شهرستان تاکستان بازديد و از مديران و اعضاي فعال اين کانون ها با اهداي لوح و هديه معنوي تقدير کرد.
شناسه خبر : 49790 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، محمدحسین باغبانها مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در ابتدای سفر به شهرستان تاکستان از کانون فرهنگی هنری شمیم مهر مسجد بقیه الله اعظم فاز 2 مسکن مهر شهرستان تاکستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت های این کانون قرار گرفت.

در این بازدید از 12 نفر از اعضای فعال کانون شمیم مهر، مدیر کانون، اعضای هیئت امنا مسجد بقیه الله اعظم و امام جماعت این مسجد با اهدای لوح و هدیه معنوی تقدیر شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در ادامه از کانون شمیم یاس مسجد فاطمه زهرا (س) فاز یک مسکن مهر شهرستان تاکستان بازدید کرد.

باغبانها همچنین در ادامه از کانون شهید احمدخانی مسجد امام حسین (ع) تاکستان بازدید کرد و در جمع اعضای این کانون بیان کرد: با توجه به محدودیت فضا و کمبود امکانات، کارکردن در این حوزه نیاز به انگیزه الهی و نگاه معنوی و مخلصانه دارد.

وی تأکید کرد: با توجه به طرح پالایش کتاب، این امکان وجود دارد که کتب قدیمی را با کتاب های جدید تعویض کنید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در نشست با اعضای این کانون، از هفت نفر از اعضای فعال کانون شهید احمد خانی، مدیر کانون و امام جماعت این مسجد تقدیر به عمل آورد.