نمایندگان طرح 2020 ستاد کانون مساجد کشور با مدیرکل فرهنگ و ارشاد قزوین دیدارنمودند
نمايندگان طرح 2020 ستاد کانون مساجد کشور با مديرکل فرهنگ و ارشاد قزوين ديدارنمودند

نمایندگان طرح 2020 ستاد کانون مساجد کشور با مدیرکل فرهنگ و ارشاد قزوین دیدارنمودند

نمايندگاه طرح 2020 محله کم برخوردار ستاد کانون هاي مساجد کشوربا مديرکل فرهنگ و ارشاد قزوين با هدف تبيين نقش فرهنگي کانون هاي مساجد ديدارو گفتگو کردند.
شناسه خبر : 48826 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از قزوین، -حجت الاسلام سید مهدی حسینی- سرپرست اداره آموزش و پژوهش و دبیرکارگروه مشترک ستاد کانون های مساجد و طرح توسعه محلات کم برخوردار به همراه -میلاد اقدمی-  دبیر کمیته فرهنگی طرح توسعه 2020 محله کم برخوردار کشور با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین دیدار و گفتگو کردند.

 

در این نشست میلاد اقدمی دبیر کمیته فرهنگی طرح توسعه 2020 افزود: ما برای اجرای طرح 2020 نیازمند ابزاری بودیم وبا بررسی های که شد جامع ترین و کامل ترین ابزاری که به آن رسیدیم که می شود طرح را اجرا نمود کانون های فرهنگی هنری مساجد بودند که براساس همین تفاهم نامه ای با ستاد کانون های مساجد منعقد گردید .

 

 

وی افزود:استان قزوین بعنوان نهمین استانی است که این کمیته را در این استان راه اندازی می نماییم و نه دستگاه نیز در این کمیته عضویت دارند که این اتفاق برای اولین بار است که صورت گرفته است که از برنامه ریزی هدایت تا اجرای فرهنگی این طرح برعهده خود کمیته قرارداده شده است .

اقدمی عنوان کرد: ما بدنبال رفع مشکلات مردم، توسعه عدالت فرهنگی و بهره مندی از ظرفیت کانون های مساجد در طراحی و پیشبرد این طرح هستیم و امیدواریم که بتوانیم در این زمینه گام های مؤثری برداریم.

 

گفتنی است که مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد نیز در پایان مواردی را از جهت اهمیت این طرح و موانعی که ممکن است در این مسیر وجود داشته باشد را بیان نمود و در ادامه از این طرح ابراز خرسندی نمود و اعلام نمود که هرگونه همکاری از سوی اداره ارشاد باشد در این زمینه انجام خواهند داد.