برگزاری جشن های دهه کرامت در کانون های فرهنگی هنری مساجد
برگزاري جشن هاي دهه کرامت در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد
مدیر ستاد کانون های مساجد استان قزوین خبر داد:

برگزاری جشن های دهه کرامت در کانون های فرهنگی هنری مساجد

باغبانها گفت:در ايام دهه کرامت در بيش از 25 کانون فرهنگي هنري استان قزوين جشن هاي دهه کرامت برگزار مي شود.
شناسه خبر : 47612 تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۹

محمد حسین باغبانها در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین  از برگزاری جشن های دهه کرامت در ۲۵ نقطه از کانون فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خبرداد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: از ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) بعنوان دهه کرامت نامگذاری شده است به این مناسبت کانون های فرهنگی هنری استان قزوین برنامه های مختلف و جذابی را برگزار می کنند.

وی با اشاره به این جشن های مردمی در مساجد و کانون ها افزود: بیش از ۲۵ کانون با همکاری ستاد کانون های مساجد استان قزوین میزبان برگزاری جشن های دهه کرامت دراستان هستند.

باغبانها افزود: پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) از مأذنه های مساجد، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، دیدار با خانواده های شهدا و مسابقات کتابخوانی و اهدا جوایزی از سوی ستاد کانونهای مساجد و برپایی محافل قرآنی را از جمله برنامه های دهه کرامت برشمرد.

گفتنی است کانون های وحدت، شهدای چوبیندر، عطش، حیدریه، باقرالعلوم(ع)، میثاق، جوادالائمه(ع)، نصر، قدر، محسن الزهرا(ع)، راه آسمان، شهید بهشتی، حبل المتین و شهید انصاری از جمله کانون های هستند که در این ایام مراسمات ویژه ای در مساجد و کانون های استان برگزار می کنند.