برگزاری کارگاه های آموزشی جهت افزایش انگیزه نوجوانان جهت حضور در مسابقات مدهامتان مؤثر است
برگزاري کارگاه هاي آموزشي جهت افزايش انگيزه نوجوانان جهت حضور در مسابقات مدهامتان مؤثر است

برگزاری کارگاه های آموزشی جهت افزایش انگیزه نوجوانان جهت حضور در مسابقات مدهامتان مؤثر است

رفعتي گفت:برگزاري برنامه ها و کارگاه هاي آموزشي جهت افزايش انگيزه و تقويت افرادي که در مسابقات مدهامتان شرکت مي کنند بسيار مؤثر است .
شناسه خبر : 47356 تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۱

جواد رفعتی- قاری و داور مسابقات استانی مدهامتان - در گفت وگو با روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در خصوص مسابقات قرآنی مدهامتان گفت:درسطح استان قزوین مسابقات قرآنی مختلفی برگزار می شود ولی در رده سنی زیر 30 سال ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد مورد استقبال زیادی قرار گرفته است و نوجوانان و جوانان زیادی در این مسابقه شرکت می کنند.

 

رفعتی  ادامه داد:برای استعداد یابی افرادی که دراین مسابقات شرکت می کنند باید برنامه های آموزشی و کارگاه های مختلفی جهت افزایش انگیزه و تقویت قاریان برگزار شود تا شاهد حضور پررنگ جوانان و نوجوانان به مسابقات قرآنی مدها متان باشیم .

 

وی عنوان کرد: پیشنهاد می شود در سطح قرائت و ترتیل، جوانانی که استعداد این رشته ها را دارند ولی در موسسات ناشناخته هستند و جسارت لازم را برای شرکت در مسابقات را پیدا نکردند شناسایی شده و آنها را از سطح شهرستان ها به استان بکشانیم و برای آنها برنامه داشته باشیم.

 

 رفعتی یادآور شد: با این اقدام می توان تعداد شرکت کنندگان و متسابقین مسابقات قرآنی مدهامتان را افزایش داد و برای سال های بعدی هم از این ظرفیت نهایت استفاده را داشته باشیم.