در فعالیت های مسجد از نگاه های حزبی و جناحی باید جلوگیری کرد
در فعاليت هاي مسجد از نگاه هاي حزبي و جناحي بايد جلوگيري کرد

در فعالیت های مسجد از نگاه های حزبی و جناحی باید جلوگیری کرد

نماينده ولي فقيه در استان گفت:نگاه هاي حزبي ،جناحي براي کسي که در قلب مسجد فعاليت ميکند نبايد وجود داشته باشد .
شناسه خبر : 45483 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)  از قزوین، آیت الله عابدینی  نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نشست با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان  در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، عنوان کرد:کارهای که باعث میشود از قرآن و اهل بیت فاصله بگیریم باید اجتناب کرد و نگاه های حزبی جناحی  برای کسی که در قلب مسجد فعالیت میکند نباید وجود داشته باشد .

 

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه گفت:در حزب خدا بودن اهل فلاح و رستگاری است ما باید این معنا را در مساجدهایمان تقویت و آرمان های بلند و ملکوتی را در مساجد تقویت نماییم . 

 

 

آیت الله عابدینی تاکید کرد : درمسجد مدیر امام جماعت است و امام جماعت نیز همواره به فکر رفع گرفتاری های محله و مردم محل می باشد و در این راستا نیز مسجد از نظر مکانی حول و محوراصلی می باشد  .

 

وی بیان کرد : فعالان فرهنگی در کانونهای مساجد باید اول با قرآن و روایت ،بعد ادعیه و نهج البلاغه تغذیه و تقویت کنند.

 

نماینده ولی فقیه اظهار کرد:کانونها باید مساجدی که فعال و موفقیت های فرهنگی و تربیتی دارند را  سرلوحه کارهای خود قرار دهند .

 

وی در پایان  به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد وگفت :طبق سخنان رهبری باید مسئله جهاد تبیین که امر فوری و واجب است را در مساجد به صورت جدی پیگیری نماییم و یکی از مهم ترین موضوعات در خصوص جهاد تبیین مسئله موضوع فرزند آوری و جوان سازی جمعیت می باشد .