محور فعالیت‌های کانون‌های مساجد حول مباحث تربیتی می‌چرخد
محور فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد حول مباحث تربيتي مي‌چرخد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین:

محور فعالیت‌های کانون‌های مساجد حول مباحث تربیتی می‌چرخد

باغبان‌ها، در ديدار جمعي از مديران کانون هاي مساجد قزوين با نماينده ولي فقيه در اين استان گفت: محور فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد حول مباحث تربيتي مي‌چرخد.
شناسه خبر : 45390 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قزوین، «محمدحسین باغبانها» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانونهای مساجد  در نشست تعدادی از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان  با آیت الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، ضمن تبریک ایام عید نیمه شعبان و سالروز تاسیس کانونهای مساجد بیان کرد :20 سال از فعالیت و تاسیس کانونهای مساجد در استان قزوین میگذرد و امسال در سی امین سال تاسیس کانونهای مساجد سراسر کشور قرار داریم .  

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد:حدود 385 کانون فرهنگی هنری در استان قزوین داریم که 220 کانون آن روستایی و 185 کانون شهری هستند و برخی از این کانونها دارای کتابخانه می باشند که بصورت آماری اگر بخواهیم بگوییم 100 کتابخانه در کانون های مساجد قرار دارد .  

باغبانها تصریح کرد:جوانان و نوجوانان مخاطبین اصلی ما در مساجد هستند و بنا و اساس کار ما نیز فعالیت تربیتی در مساجد است و در این راستا ما در شروع کار به دنبال احیا کانونها و هویت بخشی به کانونها بودیم که در این ایام نیز توانستیم از شصت کانون شهری و روستایی بازدید نماییم . 

وی افزود:طبق برنامه ریزی های که صورت گرفته بنا داریم طرح های مختلفی در کانونها اجرا شود یکی از این طرح ها طرح جهش ویژه کانونهای روستایی  و طرح حرکت برای کانونهای شهری می باشد  که در این راستا الگویی را برای این کانونها تعریف می کنیم و این دوره ها  در اردیبهشت ماه بصورت منسجم برگزار میشود.

گفتنی است: در این نشست تعدادی از مدیران کانون های مساجد و ائمه جماعات نکاتی را در خصوص مسائل و مشکلات کانون ها و ضرورت حمایت از کانون ها و فعالیت های فرهنگی و دینی بیان کردند.

کلمات کلیدی: کانون،حرکت ،جهش