اجرای کار فرهنگی در عرصه مسجد نیازمند کار خالصانه و بهره‌برداری از دارایی‌های موجود است
اجراي کار فرهنگي در عرصه مسجد نيازمند کار خالصانه و بهره‌برداري از دارايي‌هاي موجود است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛

اجرای کار فرهنگی در عرصه مسجد نیازمند کار خالصانه و بهره‌برداری از دارایی‌های موجود است

فائزي، ضمن گراميداشت سي امين سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور گفت: اجراي کار فرهنگي در عرصه مسجد نيازمند کار خالصانه و بهره‌برداري از دارايي‌هاي موجود است.
شناسه خبر : 45388 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قزوین: «محمدحسین فائزی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در جلسه دیدار مدیران فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با آیت الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین طی سخنانی گفت: طبق روایت نقل شده «مومن در مسجد مانند ماهی در آب است میتوان این برداشت را کرد که همانطور که ماهی از آب بیرون بیاید متوجه خواهد شد که آن آب چقدر برایش خوب و مفید بوده است و مومن نیز وقتی در مسجد است از رحمت خداوند برخوردار و وقتی بیرون از آن قرار بگیرد ممتوجه خواهد شد که از نعمت بزرگی محروم شده است». 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در ادامه بیان کرد: ما برای کارهای فرهنگی دارایی های فراوانی داریم که با تکیه بر آنها می توان فعالیت های مختلفی انجام داد، امروز دیگر زمان گلیه ها نیست بلکه زمان استفاده و بهره برداری از این دارایی ها است.

فائزی تصریح کرد:ما باید خوب صحبت کردن و ارباط درست با مخاطب را بیاموزیم و طبق سخنان مقام معظم رهبری درست و بلیغ صحبت کنیم و این خوب صحبت کردن را در جهاد تبیین استفاده کنیم.

وی در پایان یاد آور شد: مدیران کانونها نقش خود را جدی تر و موثرتر از قبل ایفا کنند و این موضوع بصورت ملموس ازسوی مردم نیزحس شود و در این راه و مسیر هیچ عذر و بهانه ای از ما پذیرفته نیست که امکانات نبود و نتوانستیم کار کنیم البته از کانونهای که در این شرایط خالصانه فعالیت میکنند نیز تشکر میکنیم .