کانون فرهنگی هنری شمیم مهر در تاکستان افتتاح شد
کانون فرهنگي هنري شميم مهر در تاکستان افتتاح شد

کانون فرهنگی هنری شمیم مهر در تاکستان افتتاح شد

کانون فرهنگي هنري شميم مهر با حضور مسئولين شهرستاني افتتاح شد.
شناسه خبر : 44883 تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از قزوین ، طی مراسمی کانون فرهنگی هنری شمیم مهر با حضور رئیس کتابخانه شهرستان تاکستان آقای لشکری ،و معاون فرماندار و با حضورمدیر اعضا کانون  افتتاح شد  وکبری رحمنی بعنوان مسئول کانون معرفی شد . 


 

مدیر کانون فرهنگی هنری شمیم مهر درمراسم افتتاحیه کانون گفت :کانون فرهنگی هنری بعنوان مرکز فرهنگی پویا و فعال در منطقه شهری فاز دو مسکن مهر فعالیت خود را شروع نموده و انتظار میرود مردم و مسئولین شهرستان نیز همکاری لازم را در برپایی برنامه ها فعالیت های فرهنگی داشته باشند .

وی، در ادامه بیان کرد:کتابخانه شمیم مهر نیز با کمک مسئولین در کنار کانون فرهنگی هنری شمیم مهر افتتاح و کتاب های خوبی در این کتابخانه موجود و علاقمندان میتوانند از این فضا استفاده لازم را داشته باشند .

رحمنی ادامه داد: در افتتاحیه کانون فرهنگی هنری شمیم مهر از نوجوانان دختری که محجبه شده بودند تقدیر بعمل آمد و به رسم یاد بود چادر مشکی از طرف کانون فرهنگی هنری به این افراد اهداء شد .

وی در پایان گفت : از همه مسئولینی که در افتتاحیه کانون فرهنگی هنری و کتابخانه شمیم مهر فاز دو مسکن مهر حضور داشتند تشکر و قدردانی نمودند .