برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت دهه فجر در کانون نصر قزوین
برگزاري ويژه برنامه هاي بزرگداشت دهه فجر در کانون نصر قزوين

برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت دهه فجر در کانون نصر قزوین

عرب زاده از برگزاري ويژه برنامه هاي بزرگداشت دهه فجر در کانون نصر قزوين خبر داد.
شناسه خبر : 44181 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۳:۴۳

«حامد عرب زاده » در گفتگو باستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از قزوین گفت: به مناسبت ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر ویژه برنامه های برای این ایام در نظر گرفته شده است 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نصر ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا ، برپایی ایستگاه های صلواتی ، برگزاری مسابقات جام فوتسال ، غبارروبی مزار شهدا و نشست های بصیرتی با هدف جهاد تبیین وبیان دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی  برای این ایام تدارک دیده شده است.

 

وی عنوان کرد: برگزاری پویش های مختلف در فضای مجازی،سلسه نشست های سیاسی و بصیرتی طرح تلاوت نور ،سخنرانی در شب 22 بهمن وآذین بندی مسجد و محله و مسابقات ویژه نوجوانان و جوانان از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر کانون فرهنگی هنری نصر می باشد . 

 

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تقارن ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام ولادت حضرت علی (ع) ویژه برنامه هایی هم به این مناسبت برگزار در مسجد همراه با برپایی جشن برگزار خواهد شد..

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نصر قزوین در پایان یادآور شد: برنامه ریزی شده است تا با توجه به ایام پیروزی انقلاب اسلامی  نشست بصیرتی با حضور شخصیت های کشوری و استانی  در شب 22 بهمن ماه در مسجد جامع عتیق برگزار شود.

 

کلمات کلیدی: دهه فجر،مسجد،انقلاب