نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین برگزار شد
نشست کميته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي استان قزوين برگزار شد

نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین برگزار شد

نشست کميته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي استان قزوين با ححضور اعضاي اين کميته روز گذشته در محل اداره کانونهاي مساجد استان قزوين برگزار شد.
شناسه خبر : 43950 تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قزوین: اعضای کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان قزوین، با هدف برنامه‌ریزی و بررسی اقدامات ارگان‌‌های مرتبط با مسجد، تشکیل جلسه داده و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

«محمدحسین باغبان‌ها، در این جلسه با اشاره به ظرفیت گروه های سرود کانون های مساجد استان قزوین گفت: برخی از این گروه ها در سطح کشور به اجرای سرود پرداختند؛ این گروه های سرود می‌توانند در ایام الله دهه فجر در مساجد و میادین شهرها به صورت فلش ماب، به اجرای سرود بپردازند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین تصریح کرد: با همکاری حوزه هنری، گروه‌های تئاتر بچه‌های مسجد با موضوع دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: در راستای پربار کردن فعالیت‌ها در سطح کانون های مساجد استان قزوین، 10 شاخص تعیین شده است که کانون ها بر همین اساس اقدام به برنامه ریزی فعالیت های ویژه این ایام خواهند کرد.

همچنین در ادامه حجت الاسلام موسوی، ضمن تاکید بر اینکه باید برنامه های دهه فجر را با محوریت مساجد برگزار کنیم، افزود: در این میان کانون های مساجد در جذب نوجوانان و جوانان میتوانند نقش موثری را ایفا کنند، همچنین نماز جمعه نیز نقش مهمی در هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه های این ایام دارد.

گفتنی است در این جلسه نمایندگان ستاد اقامه نماز، اداره کل اوقاف و امور خیریه، بسیج محلات و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین، نیز گزارشی از برنامه های دهه فجر ارائه کردند که محفل انس با قرآن کریم، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات مختلف، مراسم خاطره گویی مبارزان انقلاب اسلامی در بقاع متبرکه شاخص، اعزام سخنران به مدارس، برپایی برنامه های بصیرتی و جهاد تبیین، از جمله این فعالیت ها بود.