مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد قزوین با مدیران کانون‌های فعال شهرستان تاکستان دیدار کرد
مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد قزوين با مديران کانون‌هاي فعال شهرستان تاکستان ديدار کرد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد قزوین با مدیران کانون‌های فعال شهرستان تاکستان دیدار کرد

«محمد حسين باغبانها» مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري استان قزوين روز سه شنبه 13 دي ماه با مسئولان کانون هاي فعال شهرستان تاکستان ديدار کرد.
شناسه خبر : 43420 تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي (فهما) از استان قزوين: «محمد حسین باغبانها» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان قزوین روز سه شنبه 13 دی ماه با مسئولان کانون های فعال شهرستان تاکستان دیدار کرد.

در این دیدار مدیران کانون های شهرستان تاکستان گزارشی از فعالیت های کانون خود را ارائه و به بیان پیشنهادات و مشکلات کانون و مسجد و همچنین چگونگی جذب جوانان و نوجوانان به مسجد پرداختند . 

مدیر ستاد کانونهای مساجد استان قزوین در این نشست گفت:  ما در صدد هستیم  دوره( محما) که ویژه برادران در حال برگزاری است را برای خواهران نیز برگزار واز ظرفیت های کانونیها نیز دربرگزاری این دوره استفاده نماییم.

باغبانها افزود: مشکلاتی که کانونیها مطرح میکنند بخشی از آن با مدیریت صحیح قابل حل است و امیدواریم که با مدیریت صحیح این مشکلات برطرف و این موانع از سرراه برداشته شود.

وی تصریح کرد: وظیفه ما حمایت و راهبری کانونها است که هم اکنون این کانونها بصورت جهادی در مساجد و کانون مشغول فعالیت هستند.

باغبانها در پایان سالروز شهادت مظلومانه و درعین افتخارآمیز سردار دل ها شهید قاسم سلیمانی فرمانده شجاع جهادی  را تسلیت و همچنین بیان کرد که ما باید در کارهایمان از ایشان الگو بکیریم و جهادی وار در عرصه فرهنگ قدم برداریم. 

گفتني است در پايان اين دیدار از مسئولان این کانون ها با اهداي تابلو فرش حرم امام رضا(ع) تقدير شد.

کلمات کلیدی: مسجد ،کانون،تاکستان