دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین با فعالان کانون فرهنگی هنری حسن جان
ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان قزوين با فعالان کانون فرهنگي هنري حسن جان

دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین با فعالان کانون فرهنگی هنری حسن جان

«محمد حسين باغبانها» مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري استان قزوين از کانون «حسن جان(ع)»مسجد فاطمه الزهرا(س) شهرک عارف بازديد کرد و از نزديک در جريان روند فعاليت هاي اين کانون قرار گرفت.
شناسه خبر : 42815 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي (فهما) از استان قزوين:  «محمد حسین باغبانها» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان قزوین سه شنبه 15 آذر ماه ازکانون «حسن جان(ع)» مسجد فاطمه الزهرا (س) شهرک عارف  بازديد کرد و از نزديک در جريان روند فعاليت هاي اين کانون قرار گرفت.

 

در این دیدار «رضاقلیا» مدير کانون فرهنگي هنري حسن جان قزوین گزارشي از فعاليت هاي اين کانون در زمینه امور تربیتی نوجوانان در طول سال و حضور آنها در مسجد  ارائه کرد.

وی ضمن اشاره به اینکه در حال حاضرحدود 40 نوجوان در مسجد مشغول به فعالیت می باشند ادامه داد: به جهت تثبیت نوجوانان در مجموعه و مشارکت آنها در انجام امور مسجد، فعالیت هایی از قبیل قرائت قرآن، اجرای اذان و مکبری توسط نوجوانان انجام می شود.

همچنین «حجت الاسلام سید سجاد موسوی» امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا(س) نیز ضمن بیان نکات اخلاقی، به لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی در مسجد اشاره نمودند و تجهیز مسجد به کتاب های مناسب برای نوجوان را خواستار شدند.

 

 در ادامه این دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان به ذکر نکاتی در رابطه با فعالیت های این کانون و اهمیت کار تربیتی و حضور نوجوان در مسجد پرداخت.

 

گفتني است در پايان اين بازديد از فعالان کانون حسن جان و امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا(س)  با اهداي لوح، سنگ حرم اباعبدالله الحسین(ع) و تابلو فرش حرم امام رضا(ع) تقدير شد.