کادر سازی و توجه به جوانان از الزامات کار فرهنگی در مساجد است
کادر سازي و توجه به جوانان از الزامات کار فرهنگي در مساجد است
مدیر ستاد کانون های مساجد استان قزوین در دیدار با امام جمعه شهرستان بوئین زهرا:

کادر سازی و توجه به جوانان از الزامات کار فرهنگی در مساجد است

«محمد حسين باغبانها» مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري استان قزوين با حجت الاسلام و المسلمين «رضواني» امام جمعه شهر بوئين زهرا ديدار وگفتگو کرد.
شناسه خبر : 42800 تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي (فهما) از استان قزوين: «محمد حسین باغبانها» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان قزوین یکشنبه 13 آذر ماه با حجت الاسلام و المسلمین «رضوانی» امام جمعه شهر بوئین زهرا دیدار وگفتگو کرد.

باغبان‌ها در این دیدار با اشاره به فعالیت های کانون های فرهنگی هنری استان اظهار کرد: در حال حاضر ستاد کانون های مساجد استان در حال برگزاری دوره هایی در قالب مدرسه تشکیلاتی محما می باشد که تعداد قابل توجهی از جوانان و اعضای کانون های شهرستان بوئین زهرا نیز در این دوره ها شرکت نموده اند.

وی افزود: هدف ما اینست که خروجی های این دوره ها جوانان دغدغه مند و فعالی باشند که از نظر محتوایی نیز غنی شده باشند و در انجام فعالیت های کانون یاری رسان مدیر کانون باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین در ادامه به لزوم میدان دادن به جوانان و انجام فعالیت ها توسط جوانان اشاره کرد  و از کادر سازی به عنوان ذخیره ای برای آینده مساجد و همچنین انقلاب نام برد.

در پایان نیز حجت الاسلام والمسلمین رضوانی نیز ضمن تقدیر از فعالیت های ستاد کانون های مساجد استان همکاری خود با این ستاد را اعلام کرده و به اهمیت انجام امور تربیتی در مساجد و کانون ها اشاره کردند.