مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین با امام جمعه شهر الوند دیدار کرد
مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان قزوين با امام جمعه شهر الوند ديدار کرد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین با امام جمعه شهر الوند دیدار کرد

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري استان قزوين با حجت الاسلام و المسلمين «مسعود مهدوي» امام جمعه شهر الوند ديدار وگفتگو کرد.
شناسه خبر : 42656 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي (فهما) از استان قزوين: «محمد حسین باغبانها» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان قزوین یکشنبه 6 آذر ماه با حجت الاسلام و المسلمین «مسعود مهدوی» امام جمعه شهر الوند دیدار وگفتگو کرد.

باغبان‌ها در این دیدار با اشاره به فعالیت های کانون های فرهنگی هنری استان اظهار کرد: از 380 کانونی که در استان فعالیت دارند 180 کانون در مناطق شهری واقع شده اند که فعالیت و رونق این کانون ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی ایفا خواهد کرد.

وی افزود: پویایی و رونق کانون های فرهنگی هنری مساجد باعث تزریق تشاط در روستاها و محله ها خواهد شد و هدف ما نیز خدمت رسانی به کانون ها است و ما نیز برنامه ها و خدمات ویژه ای برای کانون ها و مساجدی که در زمینه امور تربیتی فعالیت دارند تدارک دیده ایم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین در ادامه به لزوم همکاری بین مدیر کانون ها با هیات امنا مساجد اشاره کر د و گفت: ائمه جمعه نیز در تحقق این هدف می توانند نقش محوری داشته باشند.

در پایان نیز حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نیز ضمن تقدیر از فعالیت های ستاد کانون های مساجد استان همکاری خود با این ستاد را اعلام و بر لزوم مساعدت ارگان ها و ادارات با کانونها و تامین نیاز های آنان تاکید کرد.