دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین با امام جمعه شهرستان آوج
ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان قزوين با امام جمعه شهرستان آوج

دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین با امام جمعه شهرستان آوج

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري استان قزوين با حجت الاسلام و المسلمين «سيد ابراهيم موسوي» امام جمعه آوج ديدار وگفتگو کرد.
شناسه خبر : 42464 تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي (فهما) از استان قزوين: «محمد حسین باغبانها» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان قزوین یکشنبه 29 آبان ماه با حجت الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم موسوی» امام جمعه آوج دیدار وگفتگو کرد.

باغبان‌ها در دیدار با «حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم موسوی» ضمن اشاره به فعالیت های کانون های فرهنگی هنری استان اظهار کرد: خوشبختانه این شهرستان در زمینه‌های فرهنگی و مذهبی ظرفیت‌های سخت افزاری بالایی دارد و مساجد و دارالقرآن‌های این شهر گواه این موضوع است و تلاش در جهت پویایی این مساجد باید دوچندان شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین ادامه داد: بسیاری از مساجد روستاهای شهرستان آوج فاقد امام جماعت هستد، طبیعتا حضور ائمه جماعات در این روستاها می تواند گامی بلند در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی باشد.

گفتنی است در پایان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی ضمن تقدیر از فعالیت های کانون های مساجد استان قزوین، به اهمیت موضوع تربیت نوجوانان  در مدارس اشاره کرد و گفت: همانگونه که از عبارت تعلیم و تربیت مشخص است علاوه بر تعلیم، توجه به تربیت نیز از الزاماتی به شمار می رود که باید به آن بیش از پیش توجه شود.