بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین از کانون های شهید هاشمی و شکوفه‌های منتظر
بازديد مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان قزوين از کانون هاي شهيد هاشمي و شکوفه‌هاي منتظر

بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین از کانون های شهید هاشمی و شکوفه‌های منتظر

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان مرکزي؛ همزمان با هفته کتاب از کانون‌هاي «شهيد هاشمي» روستاي تو آباد و «شکوفه‌هاي منتظر» روستاي داخرجين شهر آبگرم از توابع شهرستان آوج بازديد به عمل آورد.
شناسه خبر : 42280 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي (فهما) از استان قزوين:  «محمد حسین باغبانها» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان قزوین دوشنبه 23 آبان ماه از کانون شهید هاشمی روستای توآباد و کانون شکوفه های منتظر روستای داخرجین  شهر آبگرم از توابع شهرستان آوج بازديد کرد و از نزديک در جريان روند فعاليت هاي اين کانون ها قرار گرفت.

در این دیدار «هاشمی» مدير  کانون فرهنگي هنري شهید هاشمی روستای توآباد گزارشي از فعاليت هاي اين کانون در زمینه امور تربیتی و اجتماعی در طول سال ارائه کرد.

وی افزود: در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی کمپ ترک اعتیاد این کانون مشغول فعالیت بوده و تلاش های این کانون در این زمینه موجب کاهش وقوع  بزه کاری هایی نظیر سرقت شده است.

 

همچنین «محمدی» مدير  کانون خواهران شکوف های منتظر روستای داخرجین نیز گزارشي از فعاليت هاي اين کانون در طول سال ارائه کرد.

 در ادامه این دیدار محمد حسین باغبانها، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان قزوین  به ذکر نکاتی در رابطه با فعالیت های این کانون و اهمیت انجام امور به صورت تشکیلاتی پرداختند.

گفتني است در پايان اين بازديد از فعالان کانون های شهید هاشمی و شکوفه های منتظر با اهداي لوح، کلام الله مجید و تابلو فرش حرم امام رضا(ع) تقدير شد.