بازدید از کانون عشاق المهدی (عج) شهر ارداق از توابع شهرستان بوئین زهرا
بازديد از کانون عشاق المهدي (عج) شهر ارداق از توابع شهرستان بوئين زهرا
با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین صورت پذیرفت؛

بازدید از کانون عشاق المهدی (عج) شهر ارداق از توابع شهرستان بوئین زهرا

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين از کانون عشاق المهدي(عج) در شهر ارداق از توابع شهرستان بوئين زهرا بازديد کرد و از نزديک در جريان فعاليت‌هاي اعضاي اين کانون قرار گرفت.
شناسه خبر : 40095 تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قزوین: «محمدحسین باغبان‌ها»  پنجشنبه 27 مرداد ماه از کانون عشاق المهدی (عج) شهر ارداق از توابع شهرستان بوئین زهرا بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت های این کانون قرار گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در بازدید از کانون عشاق‌المهدی(عج) با اشاره به نقش موثر مساجد در تبیین و اشاعه فرهنگ حسینی اظهار کرد: از دیرباز مساجد و بویژه مساجد مناطق روستایی و توابع، نقش بسزایی درزنده نگه داشتن یاد و نام  سید و سالار شهیدان و حفظ و برپایی مراسمات اصیل عزاداری داشته اند.

همچنین وی اظهار کرد: امروزه ارتباط نزدیک بین هیات امنای مساجد و جوانان از ضرورت هاست واین نزدیکی می تواند نتایج مطلوب فعالیت ها را به شدت افزایش دهد.

باغبانها گفت: تربیت جوانان فعال و دغدغه مند و همچنین تقویت آنها در زمینه های مدیریتی و کار تشکیلاتی از رسالت های مهم مساجد است، در این راستا ستاد کانون‌های مساجد بنا دارد یک دوره جامع تربیت تشکیلاتی را با هدف تربیت جوانان قوی و دغدغه مند برگزار نماید که امکان ثبت نام و حضور در دوره برای جوانان و نوجوانان مساجد و مجموعه های فرهنگی فراهم شده است.

در ادامه «شافعی» مدیر کانون فرهنگی هنری عشاق المهدی(عج) مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ارداق هم گزارشی از فعالیت های رسانه ای  این کانون در طول سال و بویژه در ایام انتخابات ارائه کرد.

گفتنی است در پایان این بازدید از مدیر و فعالان کانون عشاق المهدی(عج) و هیات امنای مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با اهدای لوح، تابلو فرش حرم امام رضا(ع) و سنگ حرم حضرت سیدالشهدا(ع)تقدیر شد.